Foto's van Sinulog Parade in onze village.

Gestart door Fonzie3300, zondag 23 januari 2011, 14:03:18

Vorige topic - Volgende topic

Fonzie3300

Onze village noemt Sto Nino Village dus ze maken hier een big deal van Sinulog. Vandaag was de afsluiter van drie dagen fiesta met een parade en dansvoorstellingen door lokale scholen.
Vanmorgen om 05u werden we luidruchtig uit ons bed gezet door het lokale drum- en trompet korps. De parade begon namelijk om 15u dus iedereen moest op tijd op, zondag of gene zondag !!   :crazy:













































Fons

callebaut

@ Fonzie ...waarom had ge uw kaki kostuumpje niet van uw vorige werkgever aangedaan .... misstaan zou het zeker niet tussen al dat groen ...
Desondanks ... nietemin ..... al bij al prachtig weergegeven  :thumb:......ik sein het even door naar bananacreek .... tam-tam-tam-tam .......... :lachen:

bananacreek

Citaat van: callebaut op zondag 23 januari 2011, 14:15:58
@ Fonzie ...waarom had ge uw kaki kostuumpje niet van uw vorige werkgever aangedaan .... misstaan zou het zeker niet tussen al dat groen ...
Desondanks ... nietemin ..... al bij al prachtig weergegeven  :thumb:......ik sein het even door naar bananacreek .... tam-tam-tam-tam .......... :lachen:

Er zijn nog zestien wachtenden voor U................tut tut tut tut tut, oeps verbinding verbroken
:ikkeniebegrijp:

@Fonzie: Zeer mooie foto's :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Rich

Mooie foto's Fons. Je hebt het daar best naar je zin denk ik  :thumb:
Rich de Nederbelg.

koy

Hey Fonzie, bedankt voor de foto's m'n vriend heeft in Cebu ook het festival bijgewoond en hij zei dat het prachtig was, maar ik had dus nog geen foto's gezien. Ziet er echt wel de moeite uit. Hoop dit ooit ook een mee te kunnen maken.
leven en laten leven...

Baliw-katok


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

xav


Fonzie3300

Nog wat fotokes.....




Het eerste leerjaar van de Woodridge private school, Banilad,  waar onze kids gaan.


De dame is de principal van die school. Dokter in de wetenschappen en nog een hele reeks titels achter haar naam,
maar ze danst wel mee met haar leerkrachten in de volgende twee foto's.
Dat wil ik de directeurs van de meeste scholen in BE nog wel eens zien doen.  :biggrinn:


Allemaal leerkrachten.




Geweldig hoe ze muziekinstrumenten improviseren!












De boosdoeners die me om 5AM uit mijn bed zetten... maar het is ze allang vergeven.  :biggrinn:









Fons


Mawibata




Prachtig, die foto's Fonzie.   :thumb:

De moeite om eens te gaan kijken.

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.