Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Oproep van de Belgische Ambassade

Gestart door Mawibata, woensdag 2 september 2009, 23:18:27

Vorige topic - Volgende topic

stijn54


Phille

Stijn, ben wel benieuwd wat die andere reden dan was, kwestie van goed voorbereid te zijn hé, dus stuur dat dan via een privé berichtje; in elk geval bedankt voor de moeite.

Deep Throat

Goh, net nu de aap uit de mouw komt gaan we naar de pm's, we zullen het wel niet te weten komen.

Citaat van: stijn54 op zondag  4 april 2010, 12:49:08
Als mijnheer Peeters zo begaan is met het lot van zijn landgenoten waarom licht hij deze niet in dat hij negatief advies zal geven omtrent gezinshereniging omwille van het leeftijdsverschil met gevolg voor de belg hoop geld kwijt en slapeloze nachten en opgekropte woede en voor de Filippijnse vrouw gehuwd maar geen man bij haar. Neen hij laat maar trouwen en de problemen zijn voor het koppel!!! Ik begrijp niet dat je zulke werkwijze als intellectueel kunt aanvaarden en steunen. Niemand in mijn omgeving, collega's , vrienden zelfs de politie begrijpt deze werkwijze niet.

Beetje moeilijk voor mijnheer Peeters. Moet hij van tevoren zeggen wat hij er van vindt, dan kan hij direct opstappen. Zijn toespraak was volkomen helder. Ja, iedereen weet dat je problemen kunt verwachten, dat kan geen nieuws zijn. Volgens mij heb je wel een erg volgzame omgeving als ze je allemaal gelijk geven. Zo werkt het nu eenmaal.

Jongske

Alleen leden van het Vlaams belang kunnen dit goed vinden denk ik zulke praktijken en dat zogezegd voor een democratisch land!!


Beste Stijn,
Ik zie niet in wat het Vlaams Belang hier mee te maken heeft, zij nemen geen beslissingen in de regering

Jongske  :vl: :smiley-philippines:

stijn54

@ deep throat,

Is het dan niet beter en rechtvaardiger om dit " onderzoek" te laten gebeuren voor het huwelijk?

stijn54

@jongske
En waarom denk je dat ze strenger geworden zijn? Omdat ze veel stemmen hebben verloren aan het Vlaams Belang en dat de algemene opinie tegen gemengde huwelijken is  en buitenlanders en daarom zijn ze strenger. En ik ben ook tegen buitenlanders als ze zich niet integreren of aanpassen maar dat kan je moeilijk zeggen over de Filippijnse vrouwen denk ik!!  En ik heb niks tegen strenger zijn maar het onderzoek moet gaan over de PERSOON en niet over leeftijdverschil of over je liefdesverleden of wanneer je eerste maal sex hebt gehad verdikke!!!!!!. NIEMAND kan voorzien of het een goed huwelijk gaat worden.

Jongske

@Stijn

Wie heeft momenteel het departement BZ,juist ,wie geeft richtlijnen, juist

Dit sluit niet uit dat ik U verder voor 100% gelijk geef, niemand, diplomaat of eender wie anders heeft het recht zich in het private leven te mengen
Trouwens waarom zijn er dan speciale regels voor de magreb en Turkije zijn die dan ook te danken aan het Vlaams Belang ??

Jongske  :vl: :smiley-philippines:

Deep Throat

Citaat van: stijn54 op maandag  5 april 2010, 08:50:49
@ deep throat,

Is het dan niet beter en rechtvaardiger om dit " onderzoek" te laten gebeuren voor het huwelijk?

Ja, dat zou handiger zijn, maar wie moet dat dan doen en op welke grond? Op het moment dat gezinshereniging niet kan worden afgewezen is het opgelost, zolang dat niet is vastgelegd is er een probleem.

Mawibata



Citaat van: Jongske op maandag  5 april 2010, 11:27:30



Trouwens waarom zijn er dan speciale regels voor de magreb en Turkije zijn die dan ook te danken aan het Vlaams Belang ??




Ik heb ook gehoord dat er iets van een overeenkomst is met die landen.
Maar het fijne weet ik er niet van. Maar of deze groep zich beter integreerd, heb ik mijn twijfels over.    :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

CitaatIk heb ook gehoord dat er iets van een overeenkomst is met die landen.

Heel veel landen hebben die overeenkomst niet enkel Belgie en die verdragen zijn afgesloten tijdens de oliecrisis in de jaren 70 anders ging de oliekraan niet meer open.

Sinds dien hebben we die gasten in europa(overigens ook in de USA) en zolang zij geaccepteerd worden en het geloof mogen belijden blijft de oliekraan open.

Sindsdien is er geen regering die ook maar serieus werk maakt van alternatieve energie. Al hoewel er vele projecten zijn opgestart is er niet een te vinden die de olie kan vervangen qua omvang.M.i. bewust want bv.kern en zonne energie zijn beiden goede vervangers indien men echt zou willen.

Die overeenkomsten geven de moslims de voorkeursbehandeling die ze momenteel krijgen en zijn daarmee een doorn in het oog voor diegene die zijn eigen buitenlandse bruid naar europa wil halen.

Men zal er mee moeten leven of de biezen moeten pakken.   :benweg:

En het onkruid  woekert door.  :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent