hoeveel pesos nodig voor smsjes of bellen van filipijnen naar belgie

Gestart door extremebuddy, vrijdag 25 februari 2011, 06:04:02

Vorige topic - Volgende topic

extremebuddy

hallo,

ik ken men meisje in de filipijnen al lange tijd en zijn dolverliefd, maar dat ik ze nu terug moet achterlaten voor 3 maand is een hel. binnen 3 maand trouwen we wel, maar natuurlijk hoor ik ook graag iets van haar. wat kost het voor hen om met regelmaat een smsje te versturen van filipijnen naar belgie of eens te bellen, hoeveel extra pesos zouden ze daar voor kunnen gebruiken? internetcafé is er ook, maar daar geraakt ze natuurlijk niet altijd aangezien ik haar nu onderhoud in tussentijd en ze ook een kindje heeft dat ze nu zelf verzorgd en niet meer bij zus woont terwijl ze moet werken. thx voor de info alvast.

Mawibata



Hoi buddy,

wij kopen een kaart voor â,¬ 5.00  en daar kunnen we ongeveer 60 minuten bellen van  :belgiesmiley:  naar de   :smiley-philippines:   Zie     :link:http://www.filippijnen.org/index.php/topic,3552.msg22652.html#msg22652



Als ze ginder geen PC hebben, is er geen Skype,Voip etc mogelijk.

Dan is deze kaart een goed(kope) oplossing.





Voor SMS gebruik je best een  :smiley-philippines: SIM met Roaming. en het computerprogramma Chikka  (gratis)   :link: http://www.chikka.com/





:hoedjeaf:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

xav

hey buddy... volgens mij is het ongeveer 17P met globe om een sms te versturen van phils naar belgenland... hoeveel het is om te bellen weet ik niet direct... zal waarschijnlijk ook afhangen met welke provider ze werkt...

zoals Willy al zegt kun je chikka gebruiken, alhoewel ik toch wel soms problemen ondervind met dit programma... dan kun jij van uw computer een sms versturen voor 1 peso, en jou vriendin kan dan antwoorden voor 10P in een hele dag ongelimiteerd...

je kan het zelfde met yahoo, maar dan is het 2,5 peso per ontvangen of verzonden bericht denk ik...

rony

installeer voipcheap op je pc of laptop .. zet er krediet op ... zoek evt naar de inbelnummer voor je gsm dan kan je via je gsm je voipcheap krediet gebruiken om je vriendin te bellen .. niet al te duur .. mijn echtgenote belt regelmatig langere tijd en kost echt niet duur ...
omgekeerd had je vriendin je een zogenaamde roaming kaart van de ph kunnen meegeven dan had ze je daarop kunnen sms s voor de ongelooflijke prijs van 1 peso per sms .. allee zo doen ze het hier toch .. mijn echtgenote ontvangt via die roaming nummer en ze antwoord via chikka messenger dat is gratis .. goedkoop bellen van de ph naar belgie heb ik nog niet onderzocht omdat ik nog geen inbelnummer van voipcheap in de ph tegengekomen ben ... veel geluk
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

extremebuddy

blijkaar als je chikka gebruikt om je vriendin te sms met je roaming nummer dan is zij verplicht om dan betalend terug te sturen via chikka???? ik kan niet gewoon gratis sturen en zij dan via haar 1 pesos per sms terug sturen? hoe werkt dat eigenlijk dat programma of wat zijn de regels?

xav

Citaat van: extremebuddy op maandag 14 maart 2011, 20:00:21
blijkaar als je chikka gebruikt om je vriendin te sms met je roaming nummer dan is zij verplicht om dan betalend terug te sturen via chikka???? ik kan niet gewoon gratis sturen en zij dan via haar 1 pesos per sms terug sturen? hoe werkt dat eigenlijk dat programma of wat zijn de regels?

hier kun je al de info vinden over chikka... http://www.chikka.com/

Digos


Chikka gebruiken we al jaren, zelfs toen we nog in de phils woonde.

Je kan chikka gebruiken for free vanaf je pc om een text te verzenden naar iemand in de phils.

Echter na drie txt te verstuurd te hebben naar de zelfde persoon moet de ontvangende persoon een text terug sturen....een reply en kost dan maar 2.50 peso (anders 15 peso)....dan kan de persoon hier weer drie txten gratis sturen.

Van iedere reply op je gestuurde txten via Chikka krijg je een melding van in je mailbox.

Gratis is er niks op de deze wereld.....enkel de zon die voor iedereen elke dag opkomt....sommige landen zijn wel bevoordeeld  :lachen:

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Digos op maandag 14 maart 2011, 21:31:25



Gratis is er niks op de deze wereld.....enkel de zon


Niet enkel de zon, maar ook het hemelwater is gratis en ohh zo belangrijk  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Digos


Ja, hemelwater was ik vergeten....dat is omdat ik het altijd langs de zonnige zijde bekijk.

LIVE ONCE - LIVE IT