Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Promo Cebu Pacific

Gestart door Rich, zaterdag 26 februari 2011, 06:48:48

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: Pyotr op dinsdag 20 september 2011, 15:57:41
Vlgs mij klopt er iets niet
Boek op 20 sept een vlucht van Cebu naar legaspi Vlgs het advertisement moet dat 0,88 ps kosten Was het maar waar want de prijs is 1799 ps
Ik ben er mee gestopt dat hele Cebu Pac. Dit is niet de eerste keer Ik vind dit verneukeratief tot en met
Als je belt met CP dan zijn de stoelen ineens uit verkocht Ja hoor!!!!
Vlieg nu met Zest air voor 684 ps all in dwz taxes fuel tax ect Wel naar Manila dan.Die prijzen kloppen tenminste
Boe!!!

die stoelen zijn idd uitverkocht... het zijn de plaatselijke agenten die ze opkopen en dan doorverkopen met serieuze winst...

Amice

Citaat van: Pyotr op dinsdag 20 september 2011, 15:57:41
Vlgs mij klopt er iets niet
Boek op 20 sept een vlucht van Cebu naar legaspi Vlgs het advertisement moet dat 0,88 ps kosten Was het maar waar want de prijs is 1799 ps
Ik ben er mee gestopt dat hele Cebu Pac. Dit is niet de eerste keer Ik vind dit verneukeratief tot en met
Als je belt met CP dan zijn de stoelen ineens uit verkocht Ja hoor!!!!
Vlieg nu met Zest air voor 684 ps all in dwz taxes fuel tax ect Wel naar Manila dan.Die prijzen kloppen tenminste
Boe!!!

Ik heb ook goede ervaringen met Zest air, leuke prijzen en vaak toch vluchten op tijd. Mocht het eens voorkomen (bij mij nog niet) dat ze vertraging of uitval hebben dan moet je dat meer voor lief nemen, bij CP gebeurt dat net zo maar ik zie daar toch zelden mooie prijzen,

Die P0,88 is uiteraard te mooi om waar te wezen, zelfs met taxen etc. kom je er moeilijk tussen om ook te profiteren.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Weer een promo van CP. Seatsales lokaal en internationaal voor 11 pesos. Verkoop periode tot 13 nov 2011 voor zolang er plaatsen zijn. Reisperiode 1 juni-15 dec 2012. http://www.cebupacificair.com/flights-and-fares/seat-sale-promo.html

Let wel op de bijkomende kosten als taxes e.d. !

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Rich


Hopelijk vinden jullie nog een plekkie  :weetikniet:


To All Philippine Flights
   
Php 1
   From Manila/Cebu Stations
Base Fare    P1
Admin Fee    P100
12% VAT    P12.12
Terminal Fee    P200
One Way Fare    P313.12*
*Only for flights coming from Manila/Cebu, exclusive of fuel surcharge ranging from Php 200 - Php 450 and Aviation Security Fee for flights existing from/transiting in Cebu.

From non-Manila/ non-Cebu Stations
Base Fare    P1
Admin Fee    P100
12% VAT    P12.12
ASF    P15
One Way Fare    P128.12**
**Exclusive of Fuel Surcharge ranging from Php 200 - Php 400 and Terminal Fee ranging from Php 20 - Php 200.


Sale Period: Up to Mar. 8, 2013 or until seats last  | Travel Period: >Nov. 1 - Dec. 12, 2013
/ Jan. 13 - Mar. 31, 2014

Rich de Nederbelg.

Pinocchio

Terug mooie promotie bij Cebu Pacific voor vluchten tussen 1 januari en 31 maart 2015.

Passagiers van KLM, Emirates, Singapore en Cathay Pacific zullen bovendien in de toekomst gebruik maken van Naia 3, dezelfde terminal die  Cebu Pacific gebruikt, en dat maakt het een stuk handiger want dan moet je niet meer van terminal veranderen bij aankomst of vertrek in Manila voor aansluiting naar/van  de provincie.

https://anc.yahoo.com/news/5-international-airlines-moving-to-naia-3-in-august-052945394.html

bigfoot12345

Heb vorige week enkele binnenvluchten geboekt bij hun en telkens mooie promo maar als je dan boekt komen er een pak extra kosten bij.
Toch nog de helft goedkoper dan phillipine airlines.

Pinocchio

Citaat van: bigfoot12345 op vrijdag  4 juli 2014, 23:45:39
als je dan boekt komen er een pak extra kosten bij.

Er hoeven geen kosten bij te komen. 

De kosten die er eventueel bijkomen zijn:
Bagage (maar het kan ook zonder)
Maaltijden (enkel op internationale vluchten en kan je uitvinken)
Seat reservation (staat aangevinkt maar kan je ongedaan maken)

Luke

Citaat van: Pinocchio op zaterdag  5 juli 2014, 06:46:48
Citaat van: bigfoot12345 op vrijdag  4 juli 2014, 23:45:39
als je dan boekt komen er een pak extra kosten bij.

Er hoeven geen kosten bij te komen. 

De kosten die er eventueel bijkomen zijn:
Bagage (maar het kan ook zonder)
Maaltijden (enkel op internationale vluchten en kan je uitvinken)
Seat reservation (staat aangevinkt maar kan je ongedaan maken)


Denk dat bigfoot de taxen en toeslagen bedoeld en dat kan soms meer zijn dan de promo prijs.

Pinocchio

Citaat van: Luke op zaterdag  5 juli 2014, 06:50:13
Denk dat bigfoot de taxen en toeslagen bedoeld en dat kan soms meer zijn dan de promo prijs.

Ja dat kan moeilijk anders, als de promoprijs 1 peso is voor een vlucht van een uur of meer.
Voorbeeld van een ticket Manila - Dumaguete:
Ticketprijs:       1      peso
Admin fee:    120      pesos
Taxes @fees  662,52 pesos

Totaal: 783,52

Dit zie je op de eerste pagina als je een ticket wil boeken, Staat rechts bovenaan.

Tijdens het boeken komen er (eventueel) bij:

Bagage: 300 pesos voor 20 kg of 180 pesos voor 15 kg -de 20kg staat aangevinkt maar dat kan je uitvinken.
Seat reservation: 130 pesos staat aangevinkt maar kan je uitvinken.
Verzekering : 250 pesos staat aangevinkt maar kan je uitvinken.

Totaal 783,52 pesos voor een enkele vlucht van Manila naar Dumaguete zonder ruimbagage
Dit is de kostprijs die je ziet op de startpagina en dat is de prijs die je betaald als je voldoende alert bent tijdens de boeking.

bigfoot12345

3 weken rondreizen zonder bagage lijkt me moeilijk :ikkeniebegrijp:
ik klaag niet over de ticketprijzen hoor als je dit vergelijkt met de prijzen hier.