Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

digitale camera...

Gestart door xav, woensdag 2 maart 2011, 15:39:23

Vorige topic - Volgende topic

xav

het is niet in de phils dat ik eene wil kopen, maar in abu dhabi... iemand ervaring of electrocina goedkoper is in abu dhabi...? ik las onlangs in test aankoop dat taxfree niet bestaat in de belgishe luchhavens... dat je enkel een korting krijgt maar toch nog tax betaald op gelijk wat...

enkel de luchthavens buiten belgiĆ« of europa  :confused2: kun je tax vrij kopen...

heb al zitten kijken hier op het internet... maar misschien zijn ze nog goedkoper in abu dhabi...

apollo

Hallo, ik zat met dezelfde vragen als jij en dacht ergens gezien te hebben dat men op de luchthaven van abu dhabi goedkopere prijzen hanteerde voor laptops,maar heb het forum hier eens uitgepluist en heb toch maar een goede tweedehands hier aangeschaft. Je weet maar nooit. Ik ga het morgen weten want ik vertrek richting manilla :applaus: :benweg:

groeten

apollo

Fail_over

Ik heb gsm, en bleutooth earset aangeschaft in Abu Dabi. GSM en earset in handbagage, en verpakking daar gelaten. No problem.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

xav

ik heb ondertussn toch maar eene hier bij pixmania gekocht... veel goedkoper zal je ze waarschijnlijk niet vinden...

Rich

Welke heb je gekocht Xav?

Ik heb 2 weken geleden de Panasonic LUMIX fz100 gekocht. Altijd Nikon gehad, maar dit is een bridgecamera met vaste lens.......Ohhhh  schitterende camera met 24 x optische zoom.

:daag:
Rich de Nederbelg.

xav

bij mij ist maar een simpel toestel... ik maak wel geregeld foto's, maar ben daar geen expert in (zelfs niet gevorderd  :happy2: )

de mijne is ne fujifilm finepix 12 megapixel... 59 euro in promotie..

apollo

Ik vond in de luchthaven dat de prijzen niet veel verschillen van deze bij ons en soms nog duurder.

Maar ik heb daar ook niet elke winkel uitgevlooid,  :benweg: richting  schatje  :applaus: