Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

boldy

net terug van de filippijnen met de klm en moet zeggen die stop in taipei is verdomd waardeloos (a waste off time)  maar..... de stuwardessen vertelde me dat de klm waarschijnlijk vanaf de winter weer nonstop gaat vliegen op manila :applaus:  (ik hoop ut echt). want je bent al met al tog zo'n 2,5 uur langer onderweg  :negatief:. alle 3 de maaltijden waren prima  :thumb: op me tv scherm in de stoel na was het mij weer prima bevallen (als de voorganger zijn stoel achterover had kon ik me scherm niet genoeg draaien zodat ik geen helder beeld had om normaal een film te kenne kijken :negatief:)
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Pinocchio


net terug van de filippijnen met de klm en moet zeggen die stop in taipei is verdomd waardeloos

Zij die hopen dat KLM terug non-stop zal vliegen tussen Schiphol en Manila, zullen nog even geduld moeten oefenen.

KLM heeft zonet bekend gemaakt dat er enkele wijzigingen in het vliegtuigtype worden doorgevoerd maar dat de stop in Taipei blijft.
De nieuwe regeling gaat in vanaf eind oktober 2014.

Blauwvinger

Zeiden ze in 2012 ook al.  :lachen:

Ronny55

Citaat van: blauwvinger50 op maandag  9 juni 2014, 21:55:39
Zeiden ze in 2012 ook al.  :lachen:
Wat er ook van is , KLM zal iets moeten doen of ze verliezen meer en meer passagiers.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Pinocchio

Air France-KLM blijft proberen de voor volgende week aangekondigde staking van Franse piloten te voorkomen. Piloten van Air France dreigen het werk neer te leggen uit protest tegen nieuwe reorganisatieplannen van moederconcern Air France-KLM. Het concern meldT dat het in onderhandeling blijft met de vakbonden.
De zustermaatschappij van KLM liet opnieuw weten dat passagiers die voor de periode van 15 tot en met 22 september een reis hebben geboekt, die op voorhand gratis kunnen uitstellen of omboeken. Volgens Air France-KLM kost een staking de maatschappij 10 tot 15 miljoen euro per dag.

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2049510/2014/09/13/Air-France-KLM-probeert-staking-te-voorkomen.dhtml

share

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 10 juni 2014, 02:11:03
Citaat van: blauwvinger50 op maandag  9 juni 2014, 21:55:39
Zeiden ze in 2012 ook al.  :lachen:
Wat er ook van is , KLM zal iets moeten doen of ze verliezen meer en meer passagiers.


In 2008 vloog ik voor het eerst naar  :smiley-philippines: met KLM, en ik besliste toen al KLM ten alle prijze te vermijden, ZEKER als ze in Taiwan 3 uur stoppen, maar misschien niet als ze rechtstreeks naar Manila vliegen voor minder dan â,¬ 500 ...

boldy

sinds wanneer stoppen ze 3 uur in taiwan ?
als dat zo is is dat nieuw want ze stoppen normaal maar voor 1 uur. Ik zag wel dat ze nu vaker de hongkong route vliegen .
Voor mijzelf is er dat de prijzen hoog niks mis met de klm.   
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Pinocchio

Citaat van: share op zaterdag 13 september 2014, 09:19:08
ik besliste toen al KLM ten alle prijze te vermijden, ZEKER als ze in Taiwan 3 uur stoppen,

De stopvan KLM in Taipei is 1u25 min.
De totale reistijd van Amsterdam naar Manila met KLM bedraagt 15u40 min.

Depart
AMS to MNL — 1 stop   15h 40m

KLM Royal Dutch — Flight 807   12h 05m
Take-off    8:45p   AMS Amsterdam, Netherlands   
Landing    3:50p   TPE Taipei, Taiwan   

Boeing 777 (Wide-body Jet)   

Same plane
TPE Taipei, Taiwan
1h 25m

KLM Royal Dutch — Flight 807   2h 10m
Take-off    5:15p   TPE Taipei, Taiwan   
Landing    7:25p   MNL Manila, Philippines   

Ronny55

Zo hebben ze ook mooie promoties recentelijk. Manila-->Amsterdam 884$ ...682 Euro
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Mike

Ja de aanbiedingen zijn leuk voor mensen die er maar een korte tijd verblijven, maar als je er voor langere periodes heen gaat betaal je altijd de hoofdprijs en dan maakt het niet uit bij welke maatschappij je boekt  :negatief: