Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Digos

KLM


Manila vanaf 792â,¬ vanuit Brussel

Voorwaarden:

Boek tot 4 mei 2009

Reizen tot 30 juni 2009 (laatste vertrekdatum)

Verblijf Minimum: 7 dgen - Maximum: 1 maand



LIVE ONCE - LIVE IT

gimini

    klm heeft tot juli Hong kong in de aan bieding , waardoor BRUSSEL-Amsterdam-Hongkong-Manila-CAGAYAN DE ORO CITY voor 712 euro kan. uiter aard boeken voor juli, tot Hongkong met KLM, Dan verder met Cebu pacific airlines
De eeuwig durende vacantie :)

sasib

KLM per vandaag AMS - MNL - AMS zeker voor september en oktober 699.- (ex 10,- reserveringskosten)
Zou het ECHT waar zijn...??..Her lijkt er wel op...

Iemand al geboekt...??

http://www.klm.com/travel/nl_nl/index_default.html


xav

gvd... ik kijk nu ook mijn reisdata... 800 eurie's   :ikkeniebegrijp: ... is 100 euro goedkoper nu... volgende keer wacht ik met boeken tot 1 maand vooraf...  :weetikniet:

sasib

Sorry xav....het was recentelijk aangekondigd dat KLM "iets" aan zijn prijzen ging doen..maar WAT....NU weten we het...
Tja vroeg boeken KAN een voordeel zijn....en soms een nadeel...

xav

ja je neemt het zoals het komt he  :lachen:... kan natuurlijk ook gewoon andersom zijn...

Fail_over

KLM is wel degelijk z'n strategie aan het uitbreiden. Ik werd gisteren gebeld door zo'n callcenter jup. Had opzich wel een goeie tip om alsnog miles op m'n flying bleu card te proberen vorderen voor de vluchten die ik heb gedaan. (Helemaal vergeten, stom stom!) Misschien is het achteraf nog recht te trekken.
Anderzijds wilde hij me een American Express card aansmeren met 10000 miles kado. Dat zie ik niet zo zitten.
Laat ze maar lekker gaan prijsvechten, worden we helemaal niet slechter van.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Als je laat boekt kan je eerder bedrogen uitkomen denk ik. Wat als er bijna geen vluchten meer zijn op je vertrekdatum? En dan moet je toch betalen volgens de aanbieding op dat moment.

Kwestie van geluk hebben en risico nemen.

Ik boek liever zo vroeg mogelijk. Ga volgende week al boeken voor vlucht naar Cebu in januari.  Amst - Cebu met Cathay pacific 892 Euro.


Nu moet ik er wel bij vertellen, dat ik een Cathay Pacific fan ben.   Heb een hekel aan KLM .
Rich de Nederbelg.

xav

zal nu ook nog maar de tweede keer zijn dat ik met KLM vlieg... ik moet wel zeggen dat het me wel beviel de eerste keer...

maar cathay is volgens mij ook idd beter... ik wilde het de laatste keer niet meer doen omdat ik daar in het terug keren een overstap van 8 uur aan mijn been had in hong-kong...

maar heb nu al begrepen dat je beter een vlucht met cebu pacific boekt om van hong-kong te komen... en komt nog goedkoper uit ook...

Mawibata



Citaat van: Fail_over op dinsdag 25 augustus 2009, 19:25:18
Ik werd gisteren gebeld door zo'n callcenter jup.



Citaat van: Mawibata op maandag 17 augustus 2009, 23:09:05

De vroegere topman van Lernout & Hauspie heeft daar een callcenter opgericht



Toeval   :denk:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.