Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Welk Resort Puerto Galera ?

Gestart door popcorn, zondag 13 maart 2011, 10:46:33

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Vrij nieuw resort  ?   IK had dit resort nog niet gezien in Puerto Galera.   Ziet er op de site in ieder geval goed uit uit.  Lijkt me wel een goede keus, als je vanaf daar naar Sabang wil is het goed te doen om te lopen daarheen.   En mocht het strand toch tegenvallen om te zwemmen, dan kan je je altijd met een banca op white beach laten droppen en daar de dag doorbrengen.

Robert

Citaat van: gosternokke op dinsdag 15 maart 2011, 20:56:23
Vrij nieuw resort  ?   IK had dit resort nog niet gezien in Puerto Galera.   Ziet er op de site in ieder geval goed uit uit.  Lijkt me wel een goede keus, als je vanaf daar naar Sabang wil is het goed te doen om te lopen daarheen.   En mocht het strand toch tegenvallen om te zwemmen, dan kan je je altijd met een banca op white beach laten droppen en daar de dag doorbrengen.

Is inderdaad helemaal nieuw, strand is daar niet veel, dus je suggestie is het beste, boot naar White Beach of Talipanan Beach. Big Laguna beach kom ik ook wel eens, maar ga dan lekker bij een resort daar zitten.

Dreamer1975

Weet iemand of El Galleon iets is ? Had dit doorgekregen van een collega.Zouden een romantische uitstap willen doen naar puerto galera en er willen snorkelen.Hebben vorige maand immers gaan snorkelen op een afgelegen eilandje in indonesie (great tidung) en ze had toen spijt dat ze de sony onderwatercamera niet had gekocht.Nu wilden we dus iets gelijkaardigs gaan doen (romantisch uitje en gaan snorkelen tussen leuke koraalriffen en mooie gekleurde vissen) en kwam ik via collega dus uit op dit hotel .....
Graag jullie reakties :-)

Robert

Citaat van: Dreamer1975 op maandag 18 april 2011, 06:20:01
Weet iemand of El Galleon iets is ? Had dit doorgekregen van een collega.Zouden een romantische uitstap willen doen naar puerto galera en er willen snorkelen.Hebben vorige maand immers gaan snorkelen op een afgelegen eilandje in indonesie (great tidung) en ze had toen spijt dat ze de sony onderwatercamera niet had gekocht.Nu wilden we dus iets gelijkaardigs gaan doen (romantisch uitje en gaan snorkelen tussen leuke koraalriffen en mooie gekleurde vissen) en kwam ik via collega dus uit op dit hotel .....
Graag jullie reakties :-)


Als je echt naar iets romantisch wil kan je beter naar Coco Beach gaan, dat is een veel mooiere plek.
EL Galleon ligt dichtbij Sabang, is op small Laguna, op small Laguna heb je wel wat beters ook vind ik.
Het ligt er een beetje aan wat je wil doen, Coco Beach is wat meer geïsoleerd.
Ligt er dus een beetje aan wat je wil gaan doen, wil je een paar dagen daar blijven en lekker rustig aan doen, dan is coco beach een ideaal resort.
Van daaruit is het nog vrij makkelijk om in de bewoonde wereld zeg maar te komen, bootje of brommer is zo geregeld.
Als je van wandelen houd, is ook te doen, of over het strand van Big Laguna, of over de heuvel ben je ook zo in Sabang.