geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door joselito, zaterdag 12 september 2009, 17:30:41

Vorige topic - Volgende topic

g

conclusie : je hoeft niet alles te zeggen wat je doet ! zelfs niet aan je bankdirecteur ;-)
groen of niet :-) :lachen:

nils

Nog een tip voor diegene die xoom gebruiken voor money transfer.
Zoek bij google eens op 'xoom coupon' en je dag kan niet meer stuk.  :happy:
En als vindersloon gelieve 50% van je winst overboeken naar mijn rekening.  :biggrinn: of toch niet...

g

nils

ik dacht dat die xzoom alleen via dollars werkt ?
dat leek me niet voordelig
eerst alles in dollar omzetten en dan nog naar pesos
???

ladgar

Er zijn ook nog voordelige geldverzendingen zoals moneytrans  www.moneytrans.be , dat europhil overgenomen heeft en LCC tansenvoi , de kosten zijn 5€ , en een goede wisselkoers , het geld wordt in stedelijk gebied zelfs door to door afgeleverd , kan op elke bankrekening gestort worden , en (moneytrans) ook afgehaald worden in de branches van M.L'Huiller , bij LCC transenvoi geeft men ook een BDO cashcard waarmee het geld in elke ATM kan afgehaald worden

Digos


Wij gebruiken ook altijd moneytrans, een vaste kost van 5 â,¬ voor ieder bedrag tot 2500â,¬ hoor ik zo, op de website word je ook niet veel wijzer wat dat betreft.

Perfect om geld dat geen daglicht mag zien over te zetten.

LIVE ONCE - LIVE IT

g

 :lachen:geld dat niet gezien mag worden :lachen: ik wilde dat ik er ook zo wat had  :lachen:

dus moneytrans is niet slecht , hopelijk kan mijn vriendin dat daar ergens afhalen ? op negros (tanjay)?

nils

Citaat van: g op zaterdag  5 december 2009, 18:55:05
nils

ik dacht dat die xzoom alleen via dollars werkt ?
dat leek me niet voordelig
eerst alles in dollar omzetten en dan nog naar pesos
???


Nee, nog simpeler. Is direct in pesos, dollars kan ook.
Laat je vriendin een BDO bank account openen en je kan er rechtstreeks geld naar overboeken.(Binnen 4 uur)
Je hoeft hier maar 50 pesos balance op te hebben en je krijgt er een gratis atm card bij.  :P
Je kan op internet gratis coupon codes vinden voor xoom, zodat je 0 euro transfer kosten betaald.
In vergelijking met bijvoorbeeld postbank zit er net een iets hogere opslag op van 1%.
Maar voor een extra bankrekening vragen ze ook veelal geld en per pin transactie ook.
Mijn ervaring met visa debit cards, zoals visa electron, is dat ze een hogere opslag dan de bank bereken, wat nou niet bepaald voordelig is.

g

hi Nils,

way is een BDO bank precies?
nu heeft ze een rekening bij Alied Bank...

gaat dat ook?

en wat is de truck met die coupons?

anders ziet dat er wel een goede deal uit

aleen : Argenta vraagt helemaal geen geld om een rekening te openen en houden met kaart, waarmee je gratis kan geld uit de muur halen : overal ter wereld... en je kan hem niet onder nul zetten...
de vraag is nog : aan welke koers he! .?

groeten
g

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

g

ah thanks
there is sooo much things i dont know
i'm really green :-) :lachen: