Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

cebu pacific

Gestart door Admin, woensdag 29 april 2009, 11:21:21

Vorige topic - Volgende topic

Admin

:link:

Promoprijzen te reserveren tot 30 april 2009

Reisperiode: 1 juni tot 31 augustus 2009

Zijn er nog mensen die onlangs gereserveerd hebben of dat getracht hebben?
Dit i.v.m. de problemen met visa.
Hallo gast. :welcome:

Admin

Hallo gast. :welcome:

ziko

hallo,
wij zijn net terug van de philly's en hebben op voorhand getracht te boeken bij cebu pacific& philippine airlines via internet.
dit gaat dus niet meer..vroeger geen probleem maar nu blijkbaar niet meer mogelijk...om welke reden dan ook.
persoonlijk kies ik niet meer voor cebu pacific om de vele delays die bij deze maatschappij heel normaal zijn.. bij philippine airlines is dit niet het geval. ze zijn wel enkele pesotjes duurder maar ja, dat betaal ik er graag bij.
groetjes, ingat
peter&vivi

ruff rider

Citaat van: Admin op woensdag 29 april 2009, 11:21:21

Zijn er nog mensen die onlangs gereserveerd hebben of dat getracht hebben?
Dit i.v.m. de problemen met visa.

:hoedjeaf:

Wij hebben vorige week tickets gekocht van Cebu Pacific via internet. Eerst hebben we getracht deze te betalen met m'n mastercard van Dexia deze werd 'declained' dan met een visa-card ook van dexia: zelfde verhaal 'declained'. Dan maar even proberen met een visa-card van City Bank en BINGO  :applaus:  deze werd zonder problemenen aanvaard. Blijft een vreemd verhaal het is blijkbaar afhangkelijk welk bank de kaart uitgeeft of ze aanvaard word of niet.

Greetz
Ruff Rider

Luc

Bij mij was het met Fortis visa kaart ook noppes.

Boeking met PAL lukte dan verleden jaar weer wel met dezelfde kaart.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

jurbeh

Heb dat verleden jaar toch met mijn Fortis Mastercard kunnen betalen.
De delay's zijn inderdaad erg bij deze maatchapij!!!

Kano

50% promo Cebu Pacific voor tussen 18 en 21 februari 2010




:link:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut

Wat betreft of Cebu pacific duurder zou zijn dan PAL , ik heb een online boeking  gedaan voor 2 maart Cebu - Manila  = 793 php ....
Kon vroeger ook mijn Citi bank visa gebruiken bij Cebu Pac maar is al enkele jaren niet meer mogelijk noch recordbank visa ......
Al bij al .....vliegtuigen van Cebu Pac zitten bijna altijd overvol , terwijl Pal betere service geeft en bijna nooit overboekingen heeft ....

ruff rider

Citaat van: callebaut op vrijdag 19 februari 2010, 03:06:50

Kon vroeger ook mijn Citi bank visa gebruiken bij Cebu Pac maar is al enkele jaren niet meer mogelijk noch recordbank visa ......
Al bij al .....vliegtuigen van Cebu Pac zitten bijna altijd overvol , terwijl Pal betere service geeft en bijna nooit overboekingen heeft ....

:hoedjeaf:

De aanvaarding van creditcards bij Cebu Pacific is de laatste tijd sterk verbeterd. Heb net tickets betaald met m'n mastercard van Dexia welke vroeger nooit aanvaard werd, nu zonder probleem. Zou ook moeten lukken met alle andere creditcards.
Ik heb reeds vele vluchten gemaakt met Cebu Pacific en heb nog nooit een vlucht gehad die tot de laatste stoel vol was, laat staan overboekt.

greetz
Ruff Rider

Luc

Visa van BNP Paribas ook geen probleem tegenwoordig zowel met Cebu Pacific als PAL.

En in Maart ook 2 enkel tickets Cebu-Manila. PAL was goedkoper dan CP.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.