Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

greenbelt...

Gestart door xav, vrijdag 22 april 2011, 16:40:36

Vorige topic - Volgende topic

xav

heb deze foto van het net... is genomen in greenbelt...  :negatief:


yepyep

Da's inderdaad een trieste manier...

:negatief:

innka3

liever dit dan hoog-caterijne in utrecht  :thumb:

Phille

Citaat van: xav op vrijdag 22 april 2011, 16:40:36
heb deze foto van het net... is genomen in greenbelt...  :negatief:



En wat is daar verkeerd aan? Met "poor" bedoelen ze wel diegene die komen bedelen he, de overige "poor" mogen naar mijn gevoel naar hartelust aan windowshopping doen. Als ze die bedelaars niet buiten houden dan wordt iedereen gegarandeerd lastig gevallen door deze bedelaars (denk maar aan de vele arme kinderen die je op straat aantreft), zouden jullie dat dan zo fijn vinden, met de grootste schrik goed je zakken dichthouden want tussen al dat volk is het snel gebeurd hoor en wie is dan de schuldige, juist het management van de Mall!

Denk je dat bij ons in de winkels bedelaars toegelaten zijn, de security zal ze nogal snel op straat zetten!

Zo zouden we ook aanstoot kunnen nemen aan de zovele bordjes "No Vendors allowed" in de vele strandbars in Puerto Galera, White Beach. Ik vind dat een goeie zaak daar ik dan rustig van een drankje kan genieten.




Digos


Hoe ze zich in de phils soms uitdrukken in het engels op zo'n bordjes laat wel te wensen over en zou in sommige gevallen beter verwoord kunnen worden, ook in dit geval.

LIVE ONCE - LIVE IT

callebaut

Citaat van: Digos op vrijdag 22 april 2011, 19:53:12

Hoe ze zich in de phils soms uitdrukken in het engels op zo'n bordjes laat wel te wensen over en zou in sommige gevallen beter verwoord kunnen worden, ook in dit geval.




Sorry Sir , You Misunderstood .... nog zo een cliché...... :jajaja:

yepyep


Luke

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat het management van Ayalaland dit soort "signature" gaat ophangen.
Het zou een aanstoot zijn voor de vele ("poor") werknemers in de mall.

http://ph.news.yahoo.com/are-poor-people-really-prohibited-in-a-posh-mall-in-makati-city.html

Robert

Van mij mogen ze hier wel een bordje ophangen bij de supermarkten, maar dan voor die kranten verkopers.
Vind dat erger dan de vendors in de Filipijnen, nou moet ik zeggen dat bij mijn dichtstbijzijnde supermarkt een hele irritante voor de deur staat.