Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Etihad airways.

Gestart door Rich, donderdag 23 juni 2011, 18:02:56

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Citaat van: boldy op donderdag 23 juni 2011, 18:31:19
ic ik ben altijd benauwd dat als je tot het laatste w8 dat je dan geen stoel meer heb , maar zoals ik het lees van jou kan het dus een hoop schelen als je w8 .
btw nog proficiat met het annulment van je vriendin

als jij volgend jaar zeg maar in april/mei wil zijn er altijd aanbiedingen zat, gewoon even in de gaten houden. malaysian airlines wil dan ook wel eens wat doen aan de prijs.

Danny

#11
Salamat!Nu alle :belgiesmiley: :smiley-philippines: en nog hopen op die beslissing voor het visum van Joana want ze zijn er een potje van aan 't maken

boldy

@robert ik bekijk nog ff wat ik ga doen ,vroeg of laat boeken maar 1 ding weet ik zeker ik vlieg alleen met klm .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos


Voor het boeken van je vlucht....voordelig moet je een ook wel een beetje geluk hebben.

De meeste mensen moeten rekening houden met de verlofperiode die ze krijgen van hun werk, heb je dan juist een goedkope aanbieding in die periode.....heb je geluk.

Je kan natuurlijk ook wachten tot het laatste moment, maar dan ben je ook niet meer zeker dat je je nog redelijk voordelig kan vertrekken en misschien duurder uitkomt.

Er zijn promo's genoeg overal, maar het moet je maar juist uitkomen.

laatsleden in february naar de phils gegaan voor 660â,¬ met KLM rechtstreeks.....effe 2 weken op overuren.

Paste in het plaatje.....dus maar gauw meegenomen zou ik zeggen.

LIVE ONCE - LIVE IT

Robert

Citaat van: boldy op donderdag 23 juni 2011, 22:01:23
@robert ik bekijk nog ff wat ik ga doen ,vroeg of laat boeken maar 1 ding weet ik zeker ik vlieg alleen met klm .

dan moet je die gewoon boeken als die wordt aangeboden voor 899 euro.

Pjottr

Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk voor Ethiad gekozen.Wel wat afwachtend gelet op de vele negatieve reakties op Skyrax
MNL-AUH-BRU en terug was meer dan ik kon verwachten. Goeie vluchten en vriendelijke cabin crew.Maaltijden ok (vliegtuig food) maar ik vlieg niet voor een maaltijd echter om van A naar B te komen.Het is geen hotel toch? KLM was bijna $ 1700 en Ethiad $ 976 retour. Scheelt heel veel terwijl de kwaliteit best goed te noemen is voor een low cost carrier.
Kortom het was geen teleurstelling. Nu weer terug in de Filippijnen. Vetrok met Bagio en kwam terug met Bagio Dinsdag vliegen we weer terug naar Legaspi. Holland was mooi en ik "mis" het soms wel hoor. Dat gevoel verdwijnt weer na een week en dan ben ik helemaal hier.
GR Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.


infas

wij hebben gisteren bij joker geboekt.
Tot in 2010 steeds rechtstreeks naar cebu gevlogen omdat de schoonouders daar wonen.
De laatste keer in 2010 met malaysian via amsterdam -kuala lumpur- cebu voor 750â,¬
Vandaag echter vliegt malaysian niet meer naar cebu, qatar wel maar je betaalt 1400â,¬ :lachen: :lachen:
Dan maar naar manilla vanuit brussel, tussenstop abu dhabi.
Prijs 780â,¬, vertrek 20 juli.
We komen aan rond middernacht, we overwegen om geen hotelkamer te nemen maar de eerste vlucht naar cebu die al om 04h45 vertrekt.
Tegen dat je de bagage hebt en door immigratie is het al snel 1 uur later.
Nog een goeie 3 uur wachten, iemand ervaringen met de terminal? Kan je nog iets eten?

Rich

Vreemd dat ze niet meer op Cebu vliegen Infas.

Heb het even nagekeken en vanaf Amsterdam geen Cebu maar Manila.
Maar het eigenaarde is, als ik boek vanaf Kuala Lumpur, dan zijn er wel vluchten naar Cebu  :ikkeniebegrijp:

Malaysia Airlines
Kuala Lumpur
05 Mar, 10:15 AMCebu
05 Mar, 07:50 PM19hr 35min
Cebu
05 May, 07:55 AMKuala Lumpur
05 May, 06:50 PM210hr 55min

    Rs.57,122
    (Incl. of taxes & fee)

Rs.42,835 Fare
+Rs.14,287 Taxes & Fee

Rich de Nederbelg.

robert van dijck

Citaat van: infas op donderdag  5 januari 2012, 15:46:12
wij hebben gisteren bij joker geboekt.
Tot in 2010 steeds rechtstreeks naar cebu gevlogen omdat de schoonouders daar wonen.
De laatste keer in 2010 met malaysian via amsterdam -kuala lumpur- cebu voor 750â,¬
Vandaag echter vliegt malaysian niet meer naar cebu, qatar wel maar je betaalt 1400â,¬ :lachen: :lachen:
Dan maar naar manilla vanuit brussel, tussenstop abu dhabi.
Prijs 780â,¬, vertrek 20 juli.
We komen aan rond middernacht, we overwegen om geen hotelkamer te nemen maar de eerste vlucht naar cebu die al om 04h45 vertrekt.
Tegen dat je de bagage hebt en door immigratie is het al snel 1 uur later.
Nog een goeie 3 uur wachten, iemand ervaringen met de terminal? Kan je nog iets eten?

Als je in Manila aankomt moet je nog een taxi nemen naar Naia3, teminste als je met Cebupacific vliegt, rond middernacht rijd het pedelbusje niet meer, reken taxi maar op minimum 400P
Denk aan je overgewicht voor je bagage, je kan daarvoor al op voorhand betalen als je, je ticket boekt (Cebupacific) op voorhand is goedkoper als betalen aan de incheckbalie,(en daar kan het apedruk zijn, zeker voor de eerste vlucht van de dag) reken maar 700P voor een valies van 30kg, ook je handbagage wordt gewogen, max 7.5 kg.
Eten in Naia3 is niet denderend, een pizzatent en een paar andere fastfood restaurants, het is er wel beter als op international.

groet

Robert