Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Etihad airways.

Gestart door Rich, donderdag 23 juni 2011, 18:02:56

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: robert van dijck op donderdag  5 januari 2012, 16:33:40

Als je in Manila aankomt moet je nog een taxi nemen naar Naia3, teminste als je met Cebupacific vliegt, rond middernacht rijd het pedelbusje niet meer, reken taxi maar op minimum 400P
Denk aan je overgewicht voor je bagage, je kan daarvoor al op voorhand betalen als je, je ticket boekt (Cebupacific) op voorhand is goedkoper als betalen aan de incheckbalie,(en daar kan het apedruk zijn, zeker voor de eerste vlucht van de dag) reken maar 700P voor een valies van 30kg, ook je handbagage wordt gewogen, max 7.5 kg.
Eten in Naia3 is niet denderend, een pizzatent en een paar andere fastfood restaurants, het is er wel beter als op international.

groet

Robert



Tiens! Ik betaal telkens nog geen 300 tot in Makati (tegen Greenbelt) met de gewone gele airport taxis. En die taxi passeerd NAIA3.
Neem jij dan zo'n taxi-FX/Van?


robert van dijck

Ik zat een beetje in tijdnood en dat heeft die taxidriver waarschijnlijk gezien, het was wel voor een rit andersom, dus van Naia3 naar International, ik geloof dat ik 450P heb moeten betalen.

groet

Robert

Cees

Citaat van: infas op donderdag  5 januari 2012, 15:46:12
wij hebben gisteren bij joker geboekt.
Tot in 2010 steeds rechtstreeks naar cebu gevlogen omdat de schoonouders daar wonen.
De laatste keer in 2010 met malaysian via amsterdam -kuala lumpur- cebu voor 750â,¬
Vandaag echter vliegt malaysian niet meer naar cebu, qatar wel maar je betaalt 1400â,¬ :lachen: :lachen:
Dan maar naar manilla vanuit brussel, tussenstop abu dhabi.
Prijs 780â,¬, vertrek 20 juli.
We komen aan rond middernacht, we overwegen om geen hotelkamer te nemen maar de eerste vlucht naar cebu die al om 04h45 vertrekt.
Tegen dat je de bagage hebt en door immigratie is het al snel 1 uur later.
Nog een goeie 3 uur wachten, iemand ervaringen met de terminal? Kan je nog iets eten?

Met Catay Pacific kan je vanaf Hongkong wel naar Cebu en zelfs je ticket combineren dus bijv. heen naar Cebu en terug vanaf Manilla kost hetzelfde.

Als je cebu pacific gebruikt kan je door het tijdverschil al thuis online inchecken ben je zo klaar als je daar ben.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

antzan

Wij gingen ook met de eerste vlucht naar Cagayan ,
en hebben er gegeten . Ik dacht KFC .
Maar er waren nog een paar andere . Best te doen .
En je bent natuurlijk  vroeg op je bestemming .
Als je dan met Philippine air gaat rijdt de transferbus
gratis [ kleine tip wordt gevraagd ]
En online reserveren  en  uitprinten , werkte bij ons
al 2 keer goed .
Ruim van te voren , want de vlucht is al weken tevoren vol.
Succes , Anyon

Foodmaster

Rich

Coral Economy Specials to Bangkok, Ho Chi Minh City and Manila

Don't miss this chance to save with fantastic fares in Coral Economy Class to Bangkok, Ho Chi Minh City and Manila. Hurry, these fares won't last long. So book your seat and take advantage of this fantastic offer! Sale valid until October 16, 2013 - Travel valid until June 30, 2014.

http://www.etihad.com/en-be/deals/promotions-sub/?promotion_id=4849&CID=soc:mediumdealsbelgiumspecialstobkksgnmnl11oct2013:facebook:photowithlink
Rich de Nederbelg.

pagud

op de site van Etihad , 922 euro bru-mnl.

Met thay airways , 885 euro.
Met Qatar , 925 euro
met etihad  , 895 euro.
Dezze prijzen heb ik gisteren ontvangen van een reisbureau uit het brusselse met vertrek volgend jaar .
Ter info voor mijn verlof dit jaar , betaalde ik 875 euro voor  etihad .
En mijn domestic filght , 2 personen manila - tacloban , 7100 pesos , online , wel op voorhand geboekt . Soms ben je gezien en is er geen plaats meer :negatief: :negatief: