Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

TV standaard

Gestart door stip66, donderdag 24 september 2009, 08:00:25

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Magandang umaga,

Ik had graag volgende week enkele DVDs met cartoons meegenomen voor mijn asawa hare kleine terrorist.
Echter ik weet niet welke TV standaard er gebruikt wordt in de Phils.
PAL, NTSC of SECAM ?

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Stip66

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

xav

ben je wel zeker dat de DVD's dat je van hier meedoet gaan spelen op een dvd-speler van daar...? meestal zijn de dvd's toch met regio's...

stip66

Uuummm, als het niet lukt kan ik ze nog altijd converteren, heb Nero Burning Rom 9.0  :denk:

Mawibata



DVD's meenemen, converteren, zoveel moeite

terwijl je ze ginder kan kopen aan een halve euro  ?  Hier ( :belgiesmiley:) betaal je al bijna zoveel voor een leeg exemplaar !       :ikkeniebegrijp:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

Ohhh, didnt know that.

Thx for the info

Fail_over

Wat oudere speelfilms en kinder DVD's : php 175 = â,¬ 2,50,-
recentere speelfims : php 200 = â,¬ 2,80,-
nieuwe speelfilms: php 250 = â,¬ 3,50,-

Wat je wel veel ziet daar is dat de speelfilms verdeeld zijn over 2 DVD's, weet eigenlijk niet waarom dat is.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

stip66

Ik denk dat dit speciaal gedaan wordt om effe een eetpauze ertussen te lassen  :lachen:

Digos


En soms zie je weleens iemand door het beeld lopen met een grote cola en een zak popcorn  :lachen:

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Citaat van: Digos op donderdag 24 september 2009, 19:42:55

En soms zie je weleens iemand door het beeld lopen met een grote cola en een zak popcorn  :lachen:

O0

Hmmmm, nee, dit zijn  legale DVD's gewoon te koop in de Mall. Hebbie daar wel eens zoiets gekocht?
Zijn gewoon legaal te koop daar. Niks mis mee
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......