PETA opent jacht op gruwelijke dierenbeulen

Gestart door Mawibata, dinsdag 26 juli 2011, 21:21:02

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata



PETA opent jacht op gruwelijke dierenbeulen













De dierenrechtenorganisatie PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) heeft de jacht geopend op een Filipijns koppel dat tientallen dieren gruwelijk mishandelde. De twee verplichtten jonge meisjes om dieren te folteren en te doden. De videobeelden van het dierenleed verkochten ze vervolgens via het internet aan fetisjisten.

Op een persconferentie in Manila werden een aantal van de gruwelijke filmpjes getoond. Op de beelden zijn jonge meisjes te zien in minirokjes en op hoge hakken. Ze knippen onder andere de oren van een konijn af met een schaar en steken het dier vervolgens in brand. Een hond wordt dan weer verbrand met een strijkijzer en de meisjes gaan ook met hun hoge hakken op puppy's staan.

Hartverscheurend

'De videobeelden zijn hartverscheurend. Deze uitzonderlijke wrede daden moeten gestopt worden', zei Rochelle Regodon van PETA. Volgens de vrouw verkocht het koppel de zogenaamde 'crush-videos' via het internet voor 55 euro per stuk. Het misbruik zou meer dan twee jaar geduurd hebben.

De gruwel kwam pas aan het licht toen een Russische informant van PETA zich voordeed als een mogelijke koper van de videos. Hij kreeg 68 filmpjes te zien en verzamelde voldoende informatie om de makers te kunnen opsporen.

Op de vlucht

PETA verwittigde daarop de autoriteiten op de Filipijnen. De politie startte een onderzoek en kwam uit bij een koppel uit de noordelijke provincie La Union. De twee worden beschuldigd van dierenmishandeling, kindermisbruik en mensensmokkel. Het duo sloeg echter op de vlucht nog voor zo konden worden opgepakt.  PETA kondigde aan dat het 100.000 Filipijnse pesos of 1600 euro uitlooft voor informatie die kan leiden tot hun arrestatie.



Bron :   :link:




Ziekelijke mensen   :prisoner:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

balikbayan

Das knap walgelijk.

Stuur der maar door zal ik der ervaringsdeskundige maken  :denk:

Ik heb nog wel een strijkbout liggen

Kano

Van mij mogen ze dat Filipijns koppel voor de leeuwen gooien of aan de krokodillen voeren.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn