een goede annuleringsverzekering...

Gestart door xav, donderdag 28 juli 2011, 20:36:30

Vorige topic - Volgende topic

xav

kent er iemand een goede(lees goedkope) annulatieverzekering...? ik zie het bos door de bomen niet meer...   

alvast bedankt...

Quezonboy

Via de ANWB heb ik mijn annuleringsverzekering inclusief reisverzekering zo'n 65 euro per jaar.

Koen

joker.be biedt reisverzekering aan  (incl. annulatie), 58 EUR per trip. Is Mondial Assistance 'wereldwijd'

Groeten,
Koen

Gago

ik betaal mijn vlucht telkens met Mastercard. De bank wist me te vertellen dat er dan een GRATIS annulatieverzekering bij was.

Dunno  :weetikniet:

Herbie

Citaat van: Gago op woensdag  5 september 2012, 17:47:08
ik betaal mijn vlucht telkens met Mastercard. De bank wist me te vertellen dat er dan een GRATIS annulatieverzekering bij was.

Dunno  :weetikniet:

Inderdaad en dat is gratis, je mag zoveel verzekeringen hebben als je wild. Het is er toch maar een die betaald. Zo master card perfecte oplossing.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

TheDolphin

Je moet wel een heeeeeeeeel goede reden hebben om te annuleren want een ziek familielid of reisgenoot bijvoorbeeld vind de verzekeraar geen geldige reden bijvoorbeeld. Ik koop mijn vliegticket meestal 5 maanden van te voren maar of zo'n annuleringsverzekering zin heeft betwijfel ik omdat in de meeste gevallen de verzekering toch je ticket niet vergoed als je annuleerd.

vvjoris

Ik heb een 'jaar'-reisverzekering, daar zit alles in wat je nodig hebt, kost bij Joker en bij Connections ongeveer evenveel (235 eur geloof ik), maar ik dacht gezien te hebben dat connections op dit moment 10 % korting geeft op de verzekeringen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Luke

Heeft iemand ooit al eens aanspraak gemaakt op dat soort verzekering?
In mijn ogen is het puur geldklopperij!

vvjoris

Citaat van: Luke op zaterdag  8 september 2012, 04:51:44
Heeft iemand ooit al eens aanspraak gemaakt op dat soort verzekering?
In mijn ogen is het puur geldklopperij!
Alle verzekeringen zijn geldklopperij, maar o wee als je net 'dat' niet genomen hebt, dan komt de wet van Murphy en heb je natuurlijk net 'dat' nodig ....

Het is een heel vervelende job, maar het komt erop aan alle kleine lettertjes te lezen om er zeker van te zijn waarvoor je verzekerd bent. Een polis is een contract, of het nu over auto, brand, reizen of annulatie gaat, en als aan de voorwaarden voldaan is (pas op: alle voorwaarden é, één papiertje of zo tekort en ze betalen niet ....) moeten ze de overeengekomen som uitkeren, meestal nadat je eerst de andere mogelijkheden uitgeput hebben (bij doktersbezoek of ziekte ter plaatse gaan ze bvb enkel het saldo betalen, nadat je misschien al iets van het ziekenfonds 'getrokken' hebt, en bijvoorbeeld nu met de staking bij Lufthansa: ze gaan natuurlijk niet betalen als Lufthansa het probleem zelf oplost)

Ik heb al een keer, een jaar of 10 geleden, 'niet' getrokken van een annulatieverzekering, maar mijn eigen fout: dossier te laat binnengediend ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

stijn54

2vvjoris. zeer juist. DE KLEINE LETTERTJES. Alle reisverzekeringen maximum 2 of 3 maanden verblijf in 1 keer en maximum 180 dagen per jaar.
:daag: