Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

SMB koeler

Gestart door Digos, maandag 8 augustus 2011, 07:30:44

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Na lang zoeken dan toch uiteindelijk gevonden....het thermosjasje voor een smbeetje.

Had dit al wel enige keren tegengekomen, maar ben het nog nooit tegengekomen in de handel hier  :smiley-philippines:






Toen we een stukje gingen eten in Precious Garden Samal werd het zo geserveerd.

Op de vraag waar dit te koop was, vertelde ze ons dat de eigenaar het in Duitsland liet maken en dat we het ook konden kopen voor 130 peso.

Direct ééntje meegenomen.....ben je ineens af van die lekkende flesjes en je biertje blijft koel.  :thumb:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Amice

Volgens mij zijn die dingen enkel ' n stuk vilt stof met n ritssluiting. Meestal overigens met klitband.

Waar heb je ze gekocht?
Hier heb ik ze gezien  in japan home  4e verdieping Robinson mall of groundfloor in Harrison plaza. Prijs 88 piso
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Digos


Gekocht daar in het restaurant.

Is wel van hele goede kwaliteit, en de binnenkant is helemaal afgewerkt met dat blinkend isolatie spul dat ze in koeltassen ook gebruiken.

Werkt perfect  :thumb:

LIVE ONCE - LIVE IT

Willy

Een heel simpele en goedkope oplossing zijn de mouwen van een duik- of surfpak afsnijden en op maat stukjes afsnijden

Budgie

Citaat van: Willy op maandag  8 augustus 2011, 09:46:33
Een heel simpele en goedkope oplossing zijn de mouwen van een duik- of surfpak afsnijden en op maat stukjes afsnijden

Dan mag het wel een duikpak wezen dat je weggooi Want voor 2 euro kan je niet veel en je moet er dan nog voor aan het werk met die warmte daar ook   Digos had al last van de zon op zijn bolletje
Vind het wel een leuk dingetje om je bier koel te houden
Getting older beats the alternative -dying young

Tinulang_Manok

In Australië heten ze stubby's en kun je ze gewoon bestellen, scheelt weer een duikpak  :biggrinn:
http://www.stubbyholders.com.au/beer-stubby-coolers/beer-bottle-cooler.htm
Amare et sapere vix deo conceditur

boldy

bij mij heeft een biertje geen kans om warm te worden  :lachen: en dat het een beetje druppeld vind ik niet zo erg .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op dinsdag  9 augustus 2011, 07:47:24
bij mij heeft een biertje geen kans om warm te worden  :lachen: en dat het een beetje druppeld vind ik niet zo erg .

Precies, bij mij zit de bodem van het flesje meestal ook wat te dicht bij de top   :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Herbie

Wat kennen jullie van bieren. Belgische bieren hebben geen tijd om te druppen :happy2: :biggrinn:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

yepyep

San Miguel Pale heeft sinds kort deze flessen (m.u.v. gouden papier om hals):