Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vroegboekaktie BRU-MNL 591 Euro

Gestart door ladgar, donderdag 11 augustus 2011, 19:39:50

Vorige topic - Volgende topic

ladgar

Bij Joker wordt een vroegboekaktie aangekondigd van 19 augustus tot 12 september , tarief naar Manila : 591 Euro.
Connections en andere reisbureau's hebben dan meestal gelijkaardige promoties.

xav

Citaat van: ladgar op donderdag 11 augustus 2011, 19:39:50
Bij Joker wordt een vroegboekaktie aangekondigd van 19 augustus tot 12 september , tarief naar Manila : 591 Euro.
Connections en andere reisbureau's hebben dan meestal gelijkaardige promoties.

waar heb je dat gehaald...? ik kan er niks over terug vinden...


steven

super, hopelijk zal dit aanbod van boeken geldig zijn voor in maart 2012. Want momenteel gaan de tickets rond de 950â,¬ voor deze periode  :denk:
En dan kondigen ze nu aan dat de prijs van de brandstof daalt, door een verminderde vraag. :thankyoufw5:

xav

miljaar... 10 dagen geleden een ticket gekocht om eind september te vertrekken... juist het zelfde als vorig jaar  :mauer: ...

nu ja... tis nog nie zeker dat dat ticket goedkoper zal zijn... 826 euro voor 6,5 week...

disnoke

meestal is het max een maand maar ik ga toch proberen er gebruik van te maken begin november, had gehoord dat ze nog een actie gingen doen  :happy:

antzan

Steven ,  Etihad Air ,  af Dusseldorf , Febr/Mrt voor E. 731 bij Kirschner Reisen Keulen [ incl. treinticket in Duitsland ]
op de side van Etihad is het E.736 ,
dus ik neem aan , dat het vanaf Belgie hetzelfde zal kosten ?
Ik woon in Heerlen , dus ga af Dusseldorf ,
auto parkeren in Dusseldorf E. 78 voor 5 weken .
Antzan
Foodmaster

Koen

ja, hier ook miljaar. Ik heb ook geboekt begin augustus voor 751 euro. Vertrek op 20/10 en terug op 7/11.
Maar als ik me goed herinner, was er in januari 2011 ook een vroegboekkorting. Ik dacht dat de tickets toen rond de 630 euro gingen.... maar is al even geleden

Harrydlk

auto parkeren in Dusseldorf E. 78 voor 5 weken ??.
Graag meer details, welke parking?, bewaakt?

antzan

Harrydik .
airparks-duesseldorf.de
Ik ga daar staan van 04-02-2012 t/m 07-03
32 dagen voor E.9
Antzan
Foodmaster