Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

goedkoop vliegen naar Manila

Gestart door Willy, zondag 14 augustus 2011, 10:18:03

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Ik snap het allemaal niet.Moet je een paar tientjses besparen op je vliegticket om vervolgens honderden euro's te spanderen in de ph. :daag:

kulay

Ik kom nog uit den tijd van de belgische frank ...

Als je pakweg 50â,¬ kunt besparen op een retourtje met je partner (1350 â,¬), dan betekent dat 3,5% ...
ofte 2000 oude belgische franken ...

Gago

Citaat van: ganda op woensdag  5 september 2012, 19:29:32

:thumb: :thumb: :thumb:  :applaus: :applaus: :applaus:

Bedankt voor de tip Gago, morgen om 10h00 gaan we boeken.

:thankyoufw5:
Blij dat ik kon helpen Ganda;  :hoedjeaf:

Citaat van: Lenn op donderdag  6 september 2012, 13:21:46
Ik snap het allemaal niet.Moet je een paar tientjses besparen op je vliegticket om vervolgens honderden euro's te spanderen in de ph. :daag:

Voor die paar tientjes zag ik het ook niet zitten om te boeken via Etihad zelf. Ik heb gewoon mijn gewenste vertrek data doorgestuurd naar de mensen van Joker, en die hebben me heel vriendelijk en prima geholpen.
De dag erop ben ik dan gaan betalen in het kantoor te Brugge. Vriendelijke service, heel tevreden. En dan nog een mooi dagje stappen in Brugge ook.
Win Win  :thumb:

ganda

Citaat van: Gago op woensdag  5 september 2012, 17:44:46
Een eeuwigheid geleden dat ik nog wat poste op die forum !!

Ik heb vorige week geboekt bij Joker om met de Asawa terug naar de Filippijnen te gaan. Voor 670 euro de man.
We vliegen via Etihad, Brussel - Manila met 1 tussenstop. vertrek 25oct tot 26 nov.

De Promo's zijn nog tot 15 september denk ik, dus wees snel ;)

groetjes

Asawa heeft geboekt bij Airstop, exact dezelfde prijs als bij Joker. 670 euro ( 12 euro reserveringskosten inbegrepen )



Deep Throat

Voor de liefhebbers weer een nieuwe vergelijkingssite. Zag hem in de krant, het bijzondere van deze site is blijkbaar het ordenen van acties.  :weetikniet:

www.ticketspy.nl

Ik weet niet of die al eens hier genoemd is, maar die is wel aardig in het gebruik: www.skyscanner.nl

vvjoris

Citaat van: Deep Throat op donderdag 31 januari 2013, 10:42:03
Voor de liefhebbers weer een nieuwe vergelijkingssite. Zag hem in de krant, het bijzondere van deze site is blijkbaar het ordenen van acties.  :weetikniet:

www.ticketspy.nl

Ik weet niet of die al eens hier genoemd is, maar die is wel aardig in het gebruik: www.skyscanner.nl

Als je de beste koop wil, rekening houdend met al je voorkeuren, is het best op verschillende vlucht-zoek-sites te gaan zoeken, en ticketsky is zeker interessant als je 'supergoedkoop' wil. Zo zie ik dat je momenteel in  :smiley-philippines: raakt voor ong. â,¬ 530, maar ... met heel lange wachttijden (met Emirates via Warchau, in combinatie met Wizz vanaf Charleroi of Eindhoven, en in combinatie met Cebu Pac via Hong Kong) Wil je het iets meer confortabel (ook via WAW, maar dan met een niet low-cost naar daar) zit je al snel tussen 750 en 800, terwijl met BA en Ceb Pac je er met quasi perfecte aansluitingen geraakt voor â,¬ 777.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op donderdag 31 januari 2013, 17:06:35
Citaat van: Deep Throat op donderdag 31 januari 2013, 10:42:03
Voor de liefhebbers weer een nieuwe vergelijkingssite. Zag hem in de krant, het bijzondere van deze site is blijkbaar het ordenen van acties.  :weetikniet:

www.ticketspy.nl

Ik weet niet of die al eens hier genoemd is, maar die is wel aardig in het gebruik: www.skyscanner.nl

Als je de beste koop wil, rekening houdend met al je voorkeuren, is het best op verschillende vlucht-zoek-sites te gaan zoeken, en ticketsky is zeker interessant als je 'supergoedkoop' wil. Zo zie ik dat je momenteel in  :smiley-philippines: raakt voor ong. â,¬ 530, maar ... met heel lange wachttijden (met Emirates via Warchau, in combinatie met Wizz vanaf Charleroi of Eindhoven, en in combinatie met Cebu Pac via Hong Kong) Wil je het iets meer confortabel (ook via WAW, maar dan met een niet low-cost naar daar) zit je al snel tussen 750 en 800, terwijl met BA en Ceb Pac je er met quasi perfecte aansluitingen geraakt voor â,¬ 777.
Das wel goedkoop  :thumb: ,daar ga toch eens achter zoeken ....ben aan het kijken voor mijn zus en haar dochter maar lager dan 959 Euro Bru/Man  vertr 16 juli ben ik niet geraakt
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

froggy007

Parijs - Manila voor 600â,¬ in April via Cathay Pacific.

kamperman

ik heb de volgende vraag:

mijn vrouw en (stief)zoon hebben een positief advies van de IND dus ze mogen naar nederland komen, maar ik wil nog
een keer naar daar op vakantie om dan samen terug te reizen ik ben afhankelijk van de bouwvakvakantie dus de datums zijn

vertrek uit amsterdam op 20-07-2013 terugreis op 10-08-2013

wat is de beste/goedkoopste manier om dit te realiseren???

alvast dank voor de informatie