Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

goedkoop vliegen naar Manila

Gestart door Willy, zondag 14 augustus 2011, 10:18:03

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: kamperman op zondag  3 februari 2013, 23:32:41
ik heb de volgende vraag:

mijn vrouw en (stief)zoon hebben een positief advies van de IND dus ze mogen naar nederland komen, maar ik wil nog
een keer naar daar op vakantie om dan samen terug te reizen ik ben afhankelijk van de bouwvakvakantie dus de datums zijn

vertrek uit amsterdam op 20-07-2013 terugreis op 10-08-2013

wat is de beste/goedkoopste manier om dit te realiseren???

alvast dank voor de informatie

Ik denk dat de beste manier is om per vliegtuig te gaan  :ikkeniebegrijp:, maar of dat het goedkoopst is weet ik niet.......
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

vvjoris

Zwemen is goedkoper, maar dan zou ik nu al vertrekken ....

Dat is wel net een dure periode om te vliegen, mocht je langer blijven dan is het iets goedkoper. Als je iets kan vinden om en bij de â,¬ 900 mag je je al gelukkig prijzen ....

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op maandag  4 februari 2013, 12:54:19
Zwemen is goedkoper, maar dan zou ik nu al vertrekken ....

Dat is wel net een dure periode om te vliegen, mocht je langer blijven dan is het iets goedkoper. Als je iets kan vinden om en bij de â,¬ 900 mag je je al gelukkig prijzen ....


IDD.....mijn zus komt me bezoeken in juli en die kan niet zwemmen :lachen: dus toch maar voor een vliegreis gekozen. Wil je het op een schappelijke reistijd .
En de gekste combinatie zijn mogelijk....Amsterdan--> <-- hong kong...825 euro met KLM .(..............................A'danm--> hong kong)
                                                           warschau  --> <-- hong kong...560 euro met KLM .(warshau-->A'dam.....A'danm--> hong kong)
Momenteel staan Ethiath (825 euro) en Finair(890 euro)  in pole voor Brussel -->--<Manila.
Hoewel 5x op en af gereis ....telkens KLM de beste koop.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

blijven ze in  :nederlandsevlag: of gaan ze terug naar  :smiley-philippines: .
een enkeltje is net zo duur als een retour.
mijn vrouw is toen met kuwait air gevlogen was toen lekker goedkoop. :biggrinn:

kamperman

ze blijven dan in nederland dus ik moet een retour (voor mij)
en twee enkeltjes (voor mijn vrouw en stiefzoon)
en we willen uiteraard samen terug reizen
dus een niet al te lange reis zou wel lekker zijn en gewoon vanuit amsterdam vertrek en aankomst