Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cathay Pacific.

Gestart door Rich, woensdag 14 september 2011, 22:32:17

Vorige topic - Volgende topic

Rich

#10
Zojuist geboekt : Cathay Pacific. Amsterdam - Manila op 7 nov 2011 via Hongkong (1,5 uur wachten)

780 euro.

En het voordeel is, ik kom in Manila aan om 9.50 am.
Rich de Nederbelg.

Cees



Mooie prijs Rich.
Hou even in de gaten als je per internet incheckt de vlucht van hongkong naar manilla kan je al 54u van te voren inchecken van wege het tijdverschil.
Is ook aan te raden want deze vlucht zit meest overvol, en dan loop je de kans dat ze je op een eerdere vlucht zetten en heb je maar 50minuten en loop je je rot in Hongkong.
Als je ieder jaar 1 of meerdere keren naar de Filippijnen gaat is het aan te raden een Marco Polo kaart aan te vragen dit kost $50 maar dan krijg je vaak kortingen of gratis upgrade naar de busines class.
Ook mag je bij businesclass inchecken en gebruik maken van de lounge.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

Rich

Citaat van: Cees op maandag  3 oktober 2011, 23:44:53


Mooie prijs Rich.
Hou even in de gaten als je per internet incheckt de vlucht van hongkong naar manilla kan je al 54u van te voren inchecken van wege het tijdverschil.
Is ook aan te raden want deze vlucht zit meest overvol, en dan loop je de kans dat ze je op een eerdere vlucht zetten en heb je maar 50minuten en loop je je rot in Hongkong.
Als je ieder jaar 1 of meerdere keren naar de Filippijnen gaat is het aan te raden een Marco Polo kaart aan te vragen dit kost $50 maar dan krijg je vaak kortingen of gratis upgrade naar de busines class.
Ook mag je bij businesclass inchecken en gebruik maken van de lounge.

gr.Cees


Dank voor het advies Cees. Ik ben al geruime tijd klant bij Cathay en ik ben lid van de MarcoPolo club en heb tevens een Asia miles kaart. Inchecken doe ik steeds online.



Rich de Nederbelg.

Cees


Dat met dat tijdverschil had ik ook nooit bij nagedacht maar kwam er afgelopen Juni achter toen ik naar de begrafenis van m'n schoonvader ging kon ik mooi de binnenlandse vlucht met Cebu pacific ook inchecken s'morgens voor ik vertrok en dat scheelde een hoop gedoe op het vliegveld in Manilla.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

boldy

Citaat van: Rich op maandag  3 oktober 2011, 21:46:36
Zojuist geboekt : Cathay Pacific. Amsterdam - Manila op 7 nov 2011 via Hongkong (1,5 uur wachten)

780 euro.

En het voordeel is, ik kom in Manila aan om 9.50 am.

zozo rich je laat er geen gras over groeien,net terug en je gaat weeral  :biggrinn:.  het is je gegund en ik hoop dat je weer genieten  :thumb:

wat betreft de tijd dat je aankomt ,je weet dat je met klm altijd om 9 uur in de morgen aankomt
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Citaat van: boldy op dinsdag  4 oktober 2011, 06:12:44
Citaat van: Rich op maandag  3 oktober 2011, 21:46:36
Zojuist geboekt : Cathay Pacific. Amsterdam - Manila op 7 nov 2011 via Hongkong (1,5 uur wachten)

780 euro.

En het voordeel is, ik kom in Manila aan om 9.50 am.

zozo rich je laat er geen gras over groeien,net terug en je gaat weeral  :biggrinn:.  het is je gegund en ik hoop dat je weer genieten  :thumb:

wat betreft de tijd dat je aankomt ,je weet dat je met klm altijd om 9 uur in de morgen aankomt


Idd Boldy, als je kunt moet je profiteren van het leven. Ik heb Cathay gekozen omdat 1, de prijs beter is en 2, je meer beenruimte hebt.
Rich de Nederbelg.

antzan

Ik ben nog aan het zoeken voor Febr,
tot nu toe voor ons de beste :
Van Frankfurt [ gratis trein Aken-Fr.F.]  naar Manila  en
retour af Cebu voor 873 .
Misschien nog een Stopover in HongKong [ zelfde prijs ]

We wilden eerst met China Air [ stop-over in Peking ]
voor ongeveer 550 E. maar kreeg op het forum te
lezen dat het daar dan ECHT WINTER is [ onder 0 ]
Antzan
Foodmaster

Rich

Citaat van: antzan op dinsdag  4 oktober 2011, 12:35:10
Ik ben nog aan het zoeken voor Febr,
tot nu toe voor ons de beste :
Van Frankfurt [ gratis trein Aken-Fr.F.]  naar Manila  en
retour af Cebu voor 873 .
Misschien nog een Stopover in HongKong [ zelfde prijs ]

We wilden eerst met China Air [ stop-over in Peking ]
voor ongeveer 550 E. maar kreeg op het forum te
lezen dat het daar dan ECHT WINTER is [ onder 0 ]
Antzan


Hoezo vanaf Frankfurt Antzan?
Rich de Nederbelg.

antzan

Rich ,  ik woon in Heerlen , dus de trein nemen we in Aken [ 20 km ]
en in Duitsland zijn de tickets altijd goedkoper . Ze hebben daar gewone  en BalikBayan tickets , [ Kirschner Reisen Keulen ]
Trouwens vorig jaar zijn we af Brussel gegaan , ook maar dik 1 uurtje rijden , maar kost toch meer dan een gratis trein .
Antzan
Foodmaster