Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cathay Pacific.

Gestart door Rich, woensdag 14 september 2011, 22:32:17

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Amsterdam naar Manila via Hongkong.

Vertrek november en terug in december. Beste prijs momenteel:  786 euro. 
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Rich op woensdag 14 september 2011, 22:32:17
Amsterdam naar Manila via Hongkong.

Vertrek november en terug in december. Beste prijs momenteel:  786 euro. 

Probleem is waarschijnlijk dat je dat niet Manila- Amsterdam kan kopen voor dezelfde prijs?
Kan je niet een ticket in Nederland kopen Manila -ASD-MLA en door iemand laten opsturen?
Ik ben in 11 jaar niet naar Nederland geweest en zou toch nog één keertje Nederland willen bezoeken voor ik sterf voor een dag of 10 als wanneer Kamp de AOW niet kan aantasten.

Willy

Creek,
Met Cathay vanuit Manila naar Amsterdam op 15 november heen en 15 december terug kost 1153$ of 830â,¬. Kun je gewoon online boeken. Kan geboekt via de site van Cathay

callebaut

Citaat van: Willy op donderdag 15 september 2011, 15:21:44
Creek,
Met Cathay vanuit Manila naar Amsterdam op 15 november heen en 15 december terug kost 1153$ of 830â,¬. Kun je gewoon online boeken. Kan geboekt via de site van Cathay


Total Price: USD 790.00 - per adult   vertrek 15 nov mnl - ams  mnl 3 dec ....  = 577 euro ..... :thumb:

bananacreek

Citaat van: Willy op donderdag 15 september 2011, 15:21:44
Creek,
Met Cathay vanuit Manila naar Amsterdam op 15 november heen en 15 december terug kost 1153$ of 830â,¬. Kun je gewoon online boeken. Kan geboekt via de site van Cathay

Ok, dat is goed en dank u voor de tip, maar ik denk dat ik zal moeten kijken voor Cebu-HKG-ASD want ik haat Manila en mijn papieren zijn op de imm. Cebu.
Maar het heeft geen haast.
Vroeger kon je niet online boeken dacht ik en waren de prijzen vanuit de PI naar ASD veel duurder als wanneer je ASD-PI in Nederland of Belgie kocht of heb ik dat fout?

bananacreek

#5
Citaat van: callebaut op donderdag 15 september 2011, 15:35:39
Citaat van: Willy op donderdag 15 september 2011, 15:21:44
Creek,
Met Cathay vanuit Manila naar Amsterdam op 15 november heen en 15 december terug kost 1153$ of 830â,¬. Kun je gewoon online boeken. Kan geboekt via de site van Cathay


Total Price: USD 790.00 - per adult   vertrek 15 nov mnl - ams  mnl 3 dec ....  = 577 euro ..... :thumb:

Dat zou mooi zijn.....nu alleen het geld nog en dan :benweg: :benweg: :benweg:? :happy: :happy:

Pjottr

Mag ik even? Ethiad MNL-Brussels   USD 982   15 Aug 11 - 31 Dec 12   3Day(s)/3Month(s)   Rules   Book now â,¬ 717
Scheelt best wel dacht ik en van Br naar A'dam (als dat moet is perfect te doen Kost je misschien een paar 10tjes.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

antzan

Creek ,  reisburo BM [ Bangkok-Manila ] in Nederland ,
heeft een buro in Manila  en verkoopt  de zogenaamde
PTA  tickets [ Mnl-A.dam-Mnl]
Ze zullen ook wel via Cebu gaan denk ik ,
en zijn online te vinden
www.bmair.nl
Gr.Anton
Foodmaster

bananacreek

Citaat van: antzan op woensdag 21 september 2011, 07:35:25
Creek ,  reisburo BM [ Bangkok-Manila ] in Nederland ,
heeft een buro in Manila  en verkoopt  de zogenaamde
PTA  tickets [ Mnl-A.dam-Mnl]
Ze zullen ook wel via Cebu gaan denk ik ,
en zijn online te vinden
www.bmair.nl
Gr.Anton

Dank U :hoedjeaf:

Myosotis

Citaat van: Willy op donderdag 15 september 2011, 15:21:44
Creek,
Met Cathay vanuit Manila naar Amsterdam op 15 november heen en 15 december terug kost 1153$ of 830â,¬. Kun je gewoon online boeken. Kan geboekt via de site van Cathay

je ken het eens proberen via BM Air reizen die bieden nu een reis aan vanaf manilla naar adam voor nog geen 800 euro.
die mensen zijn speciaal gericht op reizen van en naar bangkok en Manilla. ook voor mensen die dus een ticket adam / manilla willen hebben ze leuk aanbiedingen
ik wil daar een ticket boeken voor mijn vriendin die komt als alles goed loopt in december deze kant op