Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Promo Ethiat via Joker

Gestart door koy, zondag 25 september 2011, 21:59:23

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: boris op zaterdag 24 december 2011, 14:01:14
Hoi,

Wel op te letten bij Joker... voor het gewicht van de bagage. Bij Joker kregen we vorig jaar slechts 23 kg. p.p., terwijl een vriend boekte bij Wabi (ook Etihad) en die mochten 30 kg. mee nemen. Dus zeker navragen...

Mvg, Boris

die 30 kilo zal wel met 7 kilo handbagage zijn... is ook zo bij joker...

robert van dijck

Citaat van: boris op zaterdag 24 december 2011, 14:01:14
Hoi,

Wel op te letten bij Joker... voor het gewicht van de bagage. Bij Joker kregen we vorig jaar slechts 23 kg. p.p., terwijl een vriend boekte bij Wabi (ook Etihad) en die mochten 30 kg. mee nemen. Dus zeker navragen...

Mvg, Boris

Die 30 kg bagage is allemaal goed en wel zolang je geen binnenlandse vlucht met doen met Cebupacific, want dan is het extra te betalen en nog geen klein beetje.

Robert

gosternokke

Vertel Robert, want ik ga binnenkort vliegen met Cebupacific,  Ik kom met 30 kilo in Manila aan met Emirates, en neem dan binnenlandse vlucht wat moet ik per kilo bijdokken  ?

callebaut

Citaat van: gosternokke op zaterdag 24 december 2011, 17:13:52
Vertel Robert, want ik ga binnenkort vliegen met Cebupacific,  Ik kom met 30 kilo in Manila aan met Emirates, en neem dan binnenlandse vlucht wat moet ik per kilo bijdokken  ?

120 php per kilo overgewicht en ze beginnen te rekenen vanaf 15 kilo ..... dus ongeveer 15 maal 120 php  :atyourservice:

fastlane

Dat valt nogal mee met Cebu pacific, heb ook al enkele keren moeten bij betalen. Vroeger mocht je 15 kg. meenemen en de rest was extra te betalen. Vanaf dit jaar zijn de regels veranderd, bij de ticketprijs zit enkel een handbagage inbegrepen en voor een bagage in het ruim moet je extra betalen. 10-15 kg. 150 PHP, 20kg. 250PHP, 25kg. 400PHP en 30 kg. 700PHp. Valt dus wel mee vind ik want de prijzen van het ticket zijn beetje verlaagd.

grtz dirk

bigfoot12345

Ik heb dit jaar ook telkens veel moeten bijbetalen.
15kg is standaard,je kunt ook bij het boeken van de tickets tot 25kg bagage gaan mits meerkost natuurlijk.
We moesten ook telkens op de weegschaal gaan staan bij het wegen van de bagage.
De vlucht naar Boracay is het standaard zelfs maar 10 kg al was het toen wel met air phill expres dat we vlogen.
Vorig jaar keken ze op geen kilo,dit jaar waren we met 5 belgen en was het telkens prijs.
Zelfs al waren we volgens ons ticket in orde plots waren er andere regels.Only in the phillipines :biggrinn:

fastlane

Je kan het best eens op hun site kijken, www.cebupacificair.com dan flights & fares en vervolgens fees summary daar vindt je alles wat je moet weten.

apollo

Heeft er iemand ervaring met deze aanbieder,is wel vanuit londen te vertrekken!!   :benweg:
http://www.pic-uk.com/en/

greetz   :daag:



























































fastlane

Apollo de prijzen zijn wel in pond weet niet of je dat gezien hebt. De goedkoopste vlucht is 470 pond, dus dat is ongeveer 560 euro. Dat zijn dan de vanaf prijzen he, tel dan nog eens vervoer naar daar erbij. Dan zit je snel op meer dan 600 euro en daar vindt je ook hier wel een vlucht voor en dan heb je minder problemen.

robert van dijck

Citaat van: fastlane op zaterdag 24 december 2011, 17:47:36
Dat valt nogal mee met Cebu pacific, heb ook al enkele keren moeten bij betalen. Vroeger mocht je 15 kg. meenemen en de rest was extra te betalen. Vanaf dit jaar zijn de regels veranderd, bij de ticketprijs zit enkel een handbagage inbegrepen en voor een bagage in het ruim moet je extra betalen. 10-15 kg. 150 PHP, 20kg. 250PHP, 25kg. 400PHP en 30 kg. 700PHp. Valt dus wel mee vind ik want de prijzen van het ticket zijn beetje verlaagd.

grtz dirk

Heel juist, dus Gosternokke die 30 kg gaat je 700Php kosten, en hou er rekening mee dat handbagage ook beperkt is tot 7.5 kg, je kunt je overweight al op voorhand betalen, is goedkoper dan aan de balie.

groet

Robert