Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Promo Ethiat via Joker

Gestart door koy, zondag 25 september 2011, 21:59:23

Vorige topic - Volgende topic

koy



Hopelijk zien jullie de foto van de promo die ik ontdekte bij Joker:
Brussel-Manila met Ethiat Airways : 751,24â,¬ en gunstige vluchturen en connecties

heel verleidelijk om snel te boeken, voor mij toch...

grtjs, koy.
leven en laten leven...

koy

leven en laten leven...

Rich

Citaat van: koy op zondag 25 september 2011, 22:00:54


mss lukt het zo


Etihad heeft idd leuke prijzen maar je bent wel 19 uur of langer onderweg.  :negatief:  Maar da's ieder zijn keuze natuurlijk.
Rich de Nederbelg.

koy

Gelijk heb je Rich zeker als je deze promo bij KLM bekijkt en maar 12u25 onderweg bent voor 799â,¬

leven en laten leven...

disnoke

Citaat van: koy op zondag 25 september 2011, 22:34:31
Gelijk heb je Rich zeker als je deze promo bij KLM bekijkt en maar 12u25 onderweg bent voor 799â,¬



zou me verbazen koy als je al 13 moet vliegen van ams naar mnl ;)  Indien je vanuit ams vliegt moet je toch ook eerst daar raken en een veilige marge inbouwen.

Zelf vlieg ik volgende maand met etihad, was slechts 580 â,¬ en 18u45 onderweg.  Vroeger vloog ik altijd met klm maar dat lang stuk in 1 keer is ook niet alles.  Maar wat me over de streep heeft gehaald is het loyalty programma van etihad, met klm haal je er niet veel meer uit, bij etihad toch een gratis vlucht na 4-5 keer vliegen

koy

daar heb je zeker een punt Disnoke,

met Ethiat zag ik een pauze van 3u en tja de prijs eh...

boek je rechtstreeks online of via een reisbureau?
leven en laten leven...

disnoke

beide het laatste ticket via joker geboekt in een reisbureau maar boek soms ook online, volgens de info die ik daar kreeg doen ze weer een actie op 3 jan, dus website in de gaten houden vanaf de kerstvakantie en hopelijk is mnl er terug tussen.

Vroeger bij klm boekte ik toch ook altijd een vlucht goed op tijd zodat ik in Amsterdam drie uur had, er was nog een vlucht later maar dan is het toch stressen als die wat delay heeft en op de vlucht bru-ams is dat er toch heel regelmatig.  Herinner me één keer dat 20 minuten nadat we hadden moeten vertrekken uit bru de vlucht nog niet eens uit amsterdam was vertrokken.

koy

bedankt voor die info, ik hou de Joker website in de gaten want begin volgend jaar wil ik terug naar Cebu
leven en laten leven...

xav

vanaf 2 jan tot 31 jan is er terug een vroegboekactie bij joker...

boris

Hoi,

Wel op te letten bij Joker... voor het gewicht van de bagage. Bij Joker kregen we vorig jaar slechts 23 kg. p.p., terwijl een vriend boekte bij Wabi (ook Etihad) en die mochten 30 kg. mee nemen. Dus zeker navragen...

Mvg, Boris