Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Citi Extra World Master Card

Gestart door Baliw-katok, maandag 17 oktober 2011, 12:52:56

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Kreeg dit in mijn mailbox.  Iemand ervaring met deze kaart ? Kun je ermee betalen in de Phils ? Normaal gebruik ik mijn KBC VISA-kaart.
Ja, ik weet dat het jkp hoog is, maar ik maak nooit gebruik van gespreide afbetalingen.



Citi Extra World MasterCard.
Krijg 3 maanden lang 3% korting op al uw aankopen¹

Citi Extra World MasterCard. Krijg 3 maanden lang 3% korting op al uw aankopen.
Met de Citi Extra World MasterCard² krijgt u een
stuk van al uw aankopen terugbetaald:
3% korting gedurende 3 maanden
1% korting nadien
u krijgt het eerste jaar ook nog 5â,¬ cadeau³
u hebt geen Citibank-rekening nodig

Exclusieve diensten
   
°    Beheer uw kredietkaartrekening 24u/24, in alle eenvoud en veiligheid.
°    Volg gratis uw verrichtingen op de voet dankzij e-mail en/of sms-berichten.
°    U raadpleegt uw rekeninguittreksels online en wij planten een boom in uw naam.
   


1 Aanbod geldig tot en met 30/11/2011 voor elke online aanvraag van een nieuwe Citi Extra World MasterCard. Gedurende de eerste 3 maanden na ontvangst van uw nieuwe kredietkaart krijgt u 3% korting op alle aankopen betaald met uw kaart. Na 3 maanden krijgt u 1% korting. Alleen geldig voor uw aankopen (niet voor geldafhalingen, jaarlijkse bijdrage, kosten, interesten en overschrijvingen van de kredietkaartrekening). De korting wordt telkens in mindering gebracht op het uittreksel dat volgt op het uittreksel waarop uw aankoop verschijnt. Maximum 200â,¬ terugbetaald per jaar.
2 Kredietopening, onder voorbehoud van aanvaarding van dossier en mits wederzijds akkoord. De kosten van het krediet zijn afhankelijk van de toegekende kredietopening. Stel, u hebt een kredietopening van onbepaalde duur van 3.000â,¬ die u onmiddellijk en volledig opgebruikt voor de aankoop van goederen en diensten. U lost het verschuldigde saldo in kapitaal en debetinteresten (berekend op het verschuldigde blijvende saldo aan de hieronder vermelde jaarlijkse debetrentevoet) af door maandelijkse minimumbetalingen van 5%, vermeerderd met de kaartkosten, dan bedraagt de kost van het krediet (het jaarlijkse kostenpercentage, JKP) 13,00%. Let wel: het bedrag van de maandelijkse betaling, verminderd met de kaartkosten, is minimum 25â,¬, behalve uiteraard wanneer het verschuldigde bedrag minder is dan 25â,¬. De kaartkosten (5â,¬) te betalen bij de eerste betalingstermijn en daarna ieder jaar op de verjaardag van de kaart zijn de jaarlijkse kaartkosten voor de gehele duur van de kredietovereenkomst. De eerste betalingstermijn is niet bepaald maar slechts bepaalbaar, hetzij een kortst mogelijke eerste betalingstermijn van 1 dag, gevolgd door gelijke betalingstermijnen van 1 maand. Jaarlijkse actuariële debetrentevoet: 12,37%. Deze rentevoet kan variëren gedurende de duurtijd van het krediet. Rentevoeten van kracht op 01/09/2011, kunnen gewijzigd worden.
3 De jaarlijkse bijdrage van de Citi Extra World MasterCard bedraagt 5â,¬. Na de eerste transactie met uw kaart (mits binnen de 90 dagen na ondertekening van de kredietovereenkomst) stort Citibank 5â,¬ op de rekening van uw kredietkaart.
Kredietgever: Citibank Belgium NV, Generaal Jacqueslaan 263g, 1050 Brussel, BTW BE 0401.517.147, RPR Brussel, IBAN: BE77 9545 4622 6142 - BIC: CTBKBEBX. FSMA 19688 A.