* Gratis Singapore tour bij meer dan 5 uur verblijf

Gestart door Kano, zaterdag 3 december 2011, 00:59:32

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Als je langer dan 5 uur verblijft in Singapore kun je onder bepaalde voorwaarden een gratis tour in Singapore maken:

http://www.changiairport.com/at-changi/leisure-indulgences/free-singapore-tour
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Baliw-katok

Dit bestaat al lang.  Heb dit gedaan in 1999, een busrit doorheen Singapore City, aangevuld met een korte boottocht en dit alles onder begeleiding van een gids.  Zeker de moeite waard.  :thumb:

josv

#2
Citaat van: Baliw-katok op zaterdag  3 december 2011, 09:03:41
Dit bestaat al lang.  Heb dit gedaan in 1999, een busrit doorheen Singapore City, aangevuld met een korte boottocht en dit alles onder begeleiding van een gids.  Zeker de moeite waard.  :thumb:

Ok, dus het was een tour  :biggrinn: Ze vertelde ons toen (ong 13 jaar geleden )dat het openbaar vervoer gratis was. Dus de chauffeur gevraagd : kom je langs...... (weet ik niet meer). Instappen en wegwezen. Zelfde manier terug.

Btw, ik weet het weer : Raffles Hotel, prachtig hotel, helemaal uit de koloniale tijd met (toen) nog steeds de zwaar bebaarde Sikhs voor de deur. Het heeft ooit eens een hoofdrol gespeeld in een mooi boek over S'pore en KL in de jappentijd, titel ??

Voor een cultuur-minded tourist een must !!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luke

Jos, Ik heb het "echte koloniale" Raffles hotel nog zien afbreken en daarna is er een compleet nieuw (betonnen) hotel gezet met "koloniale" afwerking.

In ieder geval, the "long Bar" is zeker de moeite waard om te bezoeken en een Singapore Sling te sippen.

[/quote]

Btw, ik weet het weer : Raffles Hotel, prachtig hotel, helemaal uit de koloniale tijd met (toen) nog steeds de zwaar bebaarde Sikhs voor de deur. Het heeft ooit eens een hoofdrol gespeeld in een mooi boek over S'pore en KL in de jappentijd, titel ??

Voor een cultuur-minded tourist een must !!!
[/quote]