Wat mis je nou het allermeeste als je in het buitenland zit?

Gestart door Kano, woensdag 7 december 2011, 23:42:57

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Mooie grote echte Nederlandse gehaktballen (niet uit de Feema)....

bananacreek


Herbie

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 13:30:55
SINTERKLAAS



Mis je dat echt heb je geen leuk cadeautje gekregen van je vrouwke  :weetikniet:, kakawa kawawa Creek lang.  :happy2:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Budgie

Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 12:15:58
Haring lijkt me moeilijk zelf te maken Lenn  :happy2:

Haring dus,
Hagelslag
Fricandellen
Kroketten
andijvie
Boerenkool

Of die laatste 2 ook echt zo lekker zijn als in nederland laat ik ff in het midden. het weer in Nederland is iets anders dan in de phils he

Het is maar net wat je lekker vind Van het hele rijtje zou ik hooguit de boerenkool missen
Als ik daar zou wonen zou ik wel een gehaktmolentje meenemen!
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

Citaat van: Budgie op donderdag  8 december 2011, 21:46:25
Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 12:15:58
Haring lijkt me moeilijk zelf te maken Lenn  :happy2:

Haring dus,
Hagelslag
Fricandellen
Kroketten
andijvie
Boerenkool

Of die laatste 2 ook echt zo lekker zijn als in nederland laat ik ff in het midden. het weer in Nederland is iets anders dan in de phils he

Het is maar net wat je lekker vind Van het hele rijtje zou ik hooguit de boerenkool missen
Als ik daar zou wonen zou ik wel een gehaktmolentje meenemen!


Da's een goed idee Budgie.  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Budgie

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 13:30:55
SINTERKLAAS



Waar heb je dit nepplaatje geleend
Nep Sinterklaas Nep Piet en ze gebruiken een echt Fries paard In dat ras vind je geen schimmel en ze hebben hoogtevrees
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Citaat van: Budgie op donderdag  8 december 2011, 21:46:25
Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 12:15:58
Haring lijkt me moeilijk zelf te maken Lenn  :happy2:

Haring dus,
Hagelslag
Fricandellen
Kroketten
andijvie
Boerenkool

Of die laatste 2 ook echt zo lekker zijn als in nederland laat ik ff in het midden. het weer in Nederland is iets anders dan in de phils he

Het is maar net wat je lekker vind Van het hele rijtje zou ik hooguit de boerenkool missen
Als ik daar zou wonen zou ik wel een gehaktmolentje meenemen!

Tja het is maar waar je om verlegen zit he, gehakt kun je hier zo kopen ground pork of ground beef, ook nog in verschillende kwaliteiten.

Vreemd genoeg zijn er genoeg diepvries groenten gemaakt door o.a. unilever,maar hier op de phils, totaal geen iglo of wat dan ook, enkel doperwten wortelen heb ik gevroren gezien.  :ikkeniebegrijp:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 23:36:04
Citaat van: Budgie op donderdag  8 december 2011, 21:46:25
Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 12:15:58
Haring lijkt me moeilijk zelf te maken Lenn  :happy2:

Haring dus,
Hagelslag
Fricandellen
Kroketten
andijvie
Boerenkool

Of die laatste 2 ook echt zo lekker zijn als in nederland laat ik ff in het midden. het weer in Nederland is iets anders dan in de phils he

Het is maar net wat je lekker vind Van het hele rijtje zou ik hooguit de boerenkool missen
Als ik daar zou wonen zou ik wel een gehaktmolentje meenemen!

Tja het is maar waar je om verlegen zit he, gehakt kun je hier zo kopen ground pork of ground beef, ook nog in verschillende kwaliteiten.

Vreemd genoeg zijn er genoeg diepvries groenten gemaakt door o.a. unilever,maar hier op de phils, totaal geen iglo of wat dan ook, enkel doperwten wortelen heb ik gevroren gezien.  :ikkeniebegrijp:


Correct HELMAAL niet zoiets als IGLO maaltijden en dat was HEERLIJK in Nederland en van uitstekende klasse.
Ik werkte in een Centrale op een Papierfabriek en tijdens overwerk kregen we IGLO maaltijden en die maakten we heet op het turbinehuis..... :happy: :happy:

Wat zou dat heerlijk zijn als je zoiets kon krijgen hier.......... :jajaja: :jajaja:





yepyep

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 15:18:01
Mooie grote echte Nederlandse gehaktballen (niet uit de Feema)....


Als je weer eens in Cebu bent, moet je eens UCC Ayala Cebua bezoeken. Bij UCC verkopen ze pita broodjes met gehaktbal er in (noemen ze Hamburg Pita oid)

De moeite waard!

Budgie

Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 23:36:04
Citaat van: Budgie op donderdag  8 december 2011, 21:46:25
Citaat van: Amice op donderdag  8 december 2011, 12:15:58
Haring lijkt me moeilijk zelf te maken Lenn  :happy2:

Haring dus,
Hagelslag
Fricandellen
Kroketten
andijvie
Boerenkool

Of die laatste 2 ook echt zo lekker zijn als in nederland laat ik ff in het midden. het weer in Nederland is iets anders dan in de phils he

Het is maar net wat je lekker vind Van het hele rijtje zou ik hooguit de boerenkool missen
Als ik daar zou wonen zou ik wel een gehaktmolentje meenemen!

Tja het is maar waar je om verlegen zit he, gehakt kun je hier zo kopen ground pork of ground beef, ook nog in verschillende kwaliteiten.

Vreemd genoeg zijn er genoeg diepvries groenten gemaakt door o.a. unilever,maar hier op de phils, totaal geen iglo of wat dan ook, enkel doperwten wortelen heb ik gevroren gezien.  :ikkeniebegrijp:

Kijk naar die bakken op de foto`s van Creek Daar kan je hooguit kaanders uit bakken en braadvet. Veel te vet zeker voor een hartpatient 
Als je zelf een molentje heb kan je tenminste mager gehak maken van vlees Ook al is het wat taai en een eigen gemaakte bal vind ik nog steeds lekker en ook in de spagetti wil ik graag gehak dat niet vet is.
Getting older beats the alternative -dying young