Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijnse via internet

Gestart door Alexander355, donderdag 8 december 2011, 18:55:57

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Ja, ik denk ook dat ie zich vergaloppeerd. Om maar te zwijgen dat hij zijn gezin op dit moment ernstig aan het bedriegen is. Chatten, tot daar aan toe, maar al geld beginnen sturen.  :ikkeniebegrijp:

Kijk, momenteel ben ik ook in contact met enkele meisjes, en ik hou mijn hart vast voor een mail van 'can you help me please,...' want dan zal het meteen gedaan zijn. Ik hou het hoofd koel, ik behoor tot de categorie van mensen die het al eens doorlopen hebben.

Pepe : je moet nog veel leren hoor, en ik denk dat je nu al verkeerd bezig bent.

balikbayan

Tja snap het ook niet helemaal maar weet de huidige dame 1.0 al dat ze vervangen word door filipina 2.0 oftewel weet ze uberhaupt dat je wil scheiden ?

Of wil je zeker weten dat ook volgende week gestofzuigd word ?

Ik vind chatten ook leuk chat met alles en iedereen maar om nou meteen de stekker eruit te trekken nou nee  :ikkeniebegrijp:

Maar zoals altijd de beste stuurlui staan aan wal en iedereen heeft het recht tot zelfbeschikking dus je mag ook jezelf naar de klote helpen  :weetikniet:

Herbie

Citaat van: pepefrombelgium op woensdag 21 december 2011, 09:19:37
alle reacties aandachtig gelezen,
en ik begrijp die wel. We zien wel hoe het nu verder moet.

Maligayamg Pasko

Kleine correctie  Maligayang Pasko
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Cosyns Guy

Verliefdheid is een tijdelijke staat van zinsverbijstering....

Cosyns Guy

Citaat van: pepefrombelgium op vrijdag 27 januari 2012, 13:16:09
tijdelijk? :)
Yep,verliefdheid waait over,word dan liefde eens de schellen van de ogen zijn gevallen...meestal toch  :lachen: