Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijnse via internet

Gestart door Alexander355, donderdag 8 december 2011, 18:55:57

Vorige topic - Volgende topic

Alexander355

hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar maand een filippijnse leren kennen via internet. Na een paar dagen mailen en chatten via yahoo messenger wou ze me bellen omdat ze haar hart moest ventileren.

Ze had me dan gebeld, van dat moment wist ik dat zij de ware is voor mij. Sinds dat moment praten we elke dag 2-3u en op maandag en dinsdag komt er daar 5-6u bij omdat dinsdag haar vrije dag is. Ze heeft nog nooit om geld gevraagd, ze verdient goed hare boterham.
Het voelt dat ik haar al 10 jaar ken. Ik voel dat dit genuine is, geen gold digger. Tijdens haar werk stuurt ze berichtjes via haar gsm naar mij. Het 4u tijdsverschil valt goed mee.

Ze is de oudste vh gezin, zij 32 in januari ik 29 morgen. Ik ontmoet haar half februari in thailand. Ze betaalt dan zelf haar vlucht van male naar bangkok en van bangkok naar waar we dan naartoe reizen, ze betaalt mee in onze hotelkamer.

We weten al veel over elkaar, wat we willen qua familie en loopbaan. Ze weet dat ik een bachelor ga beginnen volgend academie jaar. Ze zegt ook als ik dat wil doen, ik het kan doen. Dankzij haar ben ik meer relaxt, heel happy door t leven gaan.

Als onze thaise vakantie goed is, dan nodig ik haar uit in belgië voor haar jaarlijks verlof. Dwz 25 dgn nog eens samen.

Denk dat zij een blijver is.

xav

je hebt het goed getroffen zo te zien  :thumb: ik wens je alvast veel succes met je relatie..

PS..  :welcome:

kamperman

gefeliciteerd met het vinden van zo'n goede vriendin en  :welcome:
maar hoe zit dat met het tijdsverschil met nederland is het 7 uur en met belgië 4 uur dat snap ik niet
voor de rest wens ik je al het goede toe succes ermee

xav

Citaat van: kamperman op donderdag  8 december 2011, 20:15:34
gefeliciteerd met het vinden van zo'n goede vriendin en  :welcome:
maar hoe zit dat met het tijdsverschil met nederland is het 7 uur en met belgië 4 uur dat snap ik niet
voor de rest wens ik je al het goede toe succes ermee

vermoedelijk werkt ze ergens in de emiraten of zo...

Michaela

Citaat van: Alexander355 op donderdag  8 december 2011, 18:55:57
hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar maand een filippijnse leren kennen via internet. Na een paar dagen mailen en chatten via yahoo messenger wou ze me bellen omdat ze haar hart moest ventileren.

Ze had me dan gebeld, van dat moment wist ik dat zij de ware is voor mij. Sinds dat moment praten we elke dag 2-3u en op maandag en dinsdag komt er daar 5-6u bij omdat dinsdag haar vrije dag is. Ze heeft nog nooit om geld gevraagd, ze verdient goed hare boterham.
Het voelt dat ik haar al 10 jaar ken. Ik voel dat dit genuine is, geen gold digger. Tijdens haar werk stuurt ze berichtjes via haar gsm naar mij. Het 4u tijdsverschil valt goed mee.

Ze is de oudste vh gezin, zij 32 in januari ik 29 morgen. Ik ontmoet haar half februari in thailand. Ze betaalt dan zelf haar vlucht van male naar bangkok en van bangkok naar waar we dan naartoe reizen, ze betaalt mee in onze hotelkamer.

We weten al veel over elkaar, wat we willen qua familie en loopbaan. Ze weet dat ik een bachelor ga beginnen volgend academie jaar. Ze zegt ook als ik dat wil doen, ik het kan doen. Dankzij haar ben ik meer relaxt, heel happy door t leven gaan.

Als onze thaise vakantie goed is, dan nodig ik haar uit in belgië voor haar jaarlijks verlof. Dwz 25 dgn nog eens samen.

Denk dat zij een blijver is.

Nou, dan heb jij geluk, zij is rijk ( maar hopen dat het waar is!). En als het zo is, geniet ervan,,,,,,het kan zo afgelopen zijn,,,, zij heeft je trouwens niet nodig om te overleven.

spo0n

Na het telefoontje wist ze meteen dat ze de ware was? Wat een stem al niet kan doen :p
Het gaat hier bij de meeste wel heel snel vind ik :D

Maar soit, vind het al positief dat ze in de kosten wil delen, al zou ik ook wel uitkijken of het idd waar is.
Maar afwachten en contact blijven houden en hopen dat het in het rl ook zo goed zal meevallen want dit is nog altijd af te wachten.

Alexander355

ze werkt op de malediven. Ik vind t niet erg op termijn naar daar te verhuizen.


koy

Citaat van: Alexander355 op donderdag  8 december 2011, 20:57:43
ze werkt op de malediven. Ik vind t niet erg op termijn naar daar te verhuizen.



LOL je zou voor minder verhuizen...  :lachen:

Succes met je relatie,
koy
leven en laten leven...

Quezonboy

Rijk of niet ze heeft nog steeds een toeristenvisum nodig  :denk:! Kan in Belgie een student garant staat, in Nederland volgens mij niet? Infomeer eerst naar de Belgische eisen voor een toeristenvisum voordat je gaat studeren :weetikniet:.

Amice

Voor n touristen visum kan in nederland iedereen garant staan ongeacht wie.

Als ze geld genoeg heeft dan heeft ze ook geen garant nodig, indien ze â,¬34 per verblijfsdag ter beschikking heeft
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent