Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijnse via internet

Gestart door Alexander355, donderdag 8 december 2011, 18:55:57

Vorige topic - Volgende topic

Alexander355

ze weet hoeveel ze op een rekening nodig heeft voor dat aan te tonen.

kristof19

Citaat van: Alexander355 op vrijdag  9 december 2011, 01:54:41
ze weet hoeveel ze op een rekening nodig heeft voor dat aan te tonen.

Mag ik het ook weten?

Michaela


Amice

Daar is niks geheims aan hoor.
De eis is â,¬34 per verblijfsdag en een hotel reservering of ander onderkomen, daarnaast dient men een retour ticket te hebben en voor minimaal â,¬30000 verzekerd te zijn voor ziekte /reiskosten.
Alsmede dient men een terugkeer garantie te kunnen afgeven. (eigen zaak, achterblijvend schoolgaand kind,woning,werkgeversverklaring).
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Alexander355

de laatste paar replies zijn toch off topic.
gelieve een visa topic te starten.

fastlane

Hey, je hebt blijkbaar de hoofdprijs afgeschoten. Maar mijn ervaring is dat je met vrouwen die geld hebben en veel van de regeltjes afweten
toch best een beetje oplet. Dat kan er op wijzen dat ze al een paar sponsors heeft en tijd om al die zaken goed na te vragen. Vindt ook dat jewel hard van stapel loopt.
Maar goed als jij ze vertrouwd en denkt dat het de ware is dan wens ik je alle succes toe.

Grtz Dirk

spo0n

Citaat van: koy op donderdag  8 december 2011, 21:10:24
Citaat van: Alexander355 op donderdag  8 december 2011, 20:57:43
ze werkt op de malediven. Ik vind t niet erg op termijn naar daar te verhuizen.



LOL je zou voor minder verhuizen...  :lachen:

Succes met je relatie,
koy

Mis ik hier iets?

kristof19

Citaat van: Amice op zaterdag 10 december 2011, 21:29:49
Daar is niks geheims aan hoor.
De eis is â,¬34 per verblijfsdag en een hotel reservering of ander onderkomen, daarnaast dient men een retour ticket te hebben en voor minimaal â,¬30000 verzekerd te zijn voor ziekte /reiskosten.
Alsmede dient men een terugkeer garantie te kunnen afgeven. (eigen zaak, achterblijvend schoolgaand kind,woning,werkgeversverklaring).

Nice, Ik wil ze 1 maand laten afkomen. Dan stort ik maar 1020 euro op haar rekening = 30*34 euro zodat ze voldoende geld heeft "om dat aan te tonen".Dan moet ik mij dus niet garant stellen.
Ze mag bij mij slapen  :jajaja: en dat retourticketje, de terugkeergarantie van haar werkgever en de ziekteverzekering worden ook geregeld.
Het juiste bedrag "om dat aan te tonen"  is dus in mijn geval 1020 euro of 59160 pesos.   :congratualtionsis0:
succes verzekerd :daag:


kamperman

het zou toch zonde van je geld zijn als je 1000 euro zou storten op haar rekening een verzekering afsluit
en een ticket boekt om er dan achter te komen dat ze je bij de poot heeft genomen.
ik zeg niet dat het zo is maar zou toch wel voorzichtig zijn het is wel appart dat ze al precies weet hoeveel
er op haar rekening moet staan.

succes ermee en ik hoop echt dat het je lukt

westhoek

Mag ik vragen op welke website je het geluk hebt gevonden ? Heb vandaag een profiel aangemaakt op Tagged.com MAar heb nog geen succes  :haha: