Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maaltijden in het vliegtuig.

Gestart door Rich, maandag 12 december 2011, 14:57:20

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Deze airlines serveren culinaire toppers aan boord

Aan boord van de vluchten van Turkish Airlines krijg je veruit de beste maaltijden geserveerd. Dat blijkt uit een onderzoek dat vluchtvergelijkingssite Skyscanner uitvoerde naar de kwaliteit van maaltijden die luchtvaartmaatschappijen hun passagiers voorschotelen.

Lees verder : http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1361773/2011/12/12/Deze-airlines-serveren-culinaire-toppers-aan-boord.dhtml
Rich de Nederbelg.

innka3

Citaat van: Rich op maandag 12 december 2011, 14:57:20
Deze airlines serveren culinaire toppers aan boord

Aan boord van de vluchten van Turkish Airlines krijg je veruit de beste maaltijden geserveerd. Dat blijkt uit een onderzoek dat vluchtvergelijkingssite Skyscanner uitvoerde naar de kwaliteit van maaltijden die luchtvaartmaatschappijen hun passagiers voorschotelen.

Lees verder : http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1361773/2011/12/12/Deze-airlines-serveren-culinaire-toppers-aan-boord.dhtml

ja,heel goed laatst nog karbonade met spekkies  met gestampte andijvie  :lachen:

xav

zal waarschijnlijk wel gaan over het eten in first of business class... in economy is het waarschijnlijk overal slecht...

Rich

Citaat van: xav op maandag 12 december 2011, 16:04:44
zal waarschijnlijk wel gaan over het eten in first of business class... in economy is het waarschijnlijk overal slecht...


Mmmm slecht? Dat denk ik nu ook weer niet Xav. Als je ziet hoe de mensen toch vrijwel alles opeten.  Het is natuurlijk geen restaurant, dus valt het al bij al nogal mee.

Wat ik ook wel op prijs kan stellen bijvoorbeeld is de vers gezette koffie bij Cathay, en een cognacje erbij.  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Rich

Vreemd of niet, maar Brussels airlines komt niet voor in de lijst. KLM die zoveel kritiek krijgt staat toch maar mooi op 7.
Zou dat komen door het broodje kroket of de poffertjes?   :weetikniet:

Kroketten en poffertjes bij KLM
Gepubliceerd op 03 oktober 2011 01:30 PM

SCHIPHOL - Een broodje kroket, poffertjes en oude kaas. De komende twee maanden kunnen passagiers bij de KLM dat voorgeschoteld krijgen tijdens de Hollandse weken.

http://www.vandaag.nl/schiphol/nieuws/luchtvaartmaatschappijen/article11655241.ece/Kroketten-en-poffertjes-bij-KLM
Rich de Nederbelg.

xav

Citaat van: Rich op maandag 12 december 2011, 16:33:25
Citaat van: xav op maandag 12 december 2011, 16:04:44
zal waarschijnlijk wel gaan over het eten in first of business class... in economy is het waarschijnlijk overal slecht...


Mmmm slecht? Dat denk ik nu ook weer niet Xav. Als je ziet hoe de mensen toch vrijwel alles opeten.  Het is natuurlijk geen restaurant, dus valt het al bij al nogal mee.

Wat ik ook wel op prijs kan stellen bijvoorbeeld is de vers gezette koffie bij Cathay, en een cognacje erbij.  :thumb:

slecht was misschien een verkeerde woord keuze... op etihad kan je eigenlijk ook niet klagen, alhoewel ze eigenlijk wat te weinig eten geven... 1 volle maaltijd + een kleiner ontbijd... hun snacks voor tussen door zijn meestal niks bijzonder...

ganda


Ik heb 4 keren met Lufthansa gevlogen en de maaltijden waren helemaal niet slecht ( moet er wel bij zeggen dat ik éénmaal business zat en dat het eten af was. )
Het droevigst qua maaltijden was swiss-air.


westhoek

Citaat van: Rich op maandag 12 december 2011, 16:33:25
Citaat van: xav op maandag 12 december 2011, 16:04:44
zal waarschijnlijk wel gaan over het eten in first of business class... in economy is het waarschijnlijk overal slecht...


Mmmm slecht? Dat denk ik nu ook weer niet Xav. Als je ziet hoe de mensen toch vrijwel alles opeten.  Het is natuurlijk geen restaurant, dus valt het al bij al nogal mee.

Wat ik ook wel op prijs kan stellen bijvoorbeeld is de vers gezette koffie bij Cathay, en een cognacje erbij.  :thumb:

Slecht is het zeker niet, je kan kritiek op alles en nog wat geven natuurlijk.
Die maaltijden zijn afgewogen en goed samengesteld, daar zijn redenen voor.
De laatste keer heb ik mogen genieten in business, en ja, daar is het wel top natuurlijk. Kan je rustig eten zonder ingetrokken ellebogen   :happy2:.