Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ticket heen / terug Manilla in april

Gestart door apollo, woensdag 28 december 2011, 20:49:08

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Citaat van: apollo op dinsdag  3 januari 2012, 12:20:04
Kreeg vandaag een mail van joker  :jajaja:  ethiad  op 6 april tem 27 april  611,- euro vanuit Brussel.

@ Mawibata  vanwaar komt deze lijst, graag de link hiernaartoe? Is wel maart..... eerder ben ik in maart ook al geweest. Ben nu gebonden aan april  :jajaja:

Dank aan allen voor de nodige info.

dat is de site van bcd-travel  :thumb:

rony

qatar airways is oke ... in doha mooie luchthaven met rookruimte en moskee ... ook slaapruimte voorzien als je lang moet wachten tussen twee vluchten..
enige minpuntje ... als je hier vertrekt is je handbagage geen probleem maar in doha word ze dikwijls nog eens gewogen en daar zijn ze wel strenger dus ..
7 kg is 7 kg ... In doha heb je dikwijls een chinese BITCH staan aan de incheck en die weegt met de hand maar daartegen had ik mij de tweede keer gewapend met een digitale handweegschaal waar ik ze regelrecht SCHAAKMAT mee gezet heb ... (6,95kg en gene gram meer) de rest had ik in mijn zakken gepropt .. :lachen: :lachen: :lachen:
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

Rich

Citaat van: Phille op dinsdag  3 januari 2012, 12:45:57


Dit klopt, is een vlucht met Qatar à 625,00 â,¬; naar wat ik gehoord heb een zeer goeie maatschappij; wie kan dit bevestigen?


De zoon van mijn  :smiley-philippines: schoonzus is vorige week naar Manila gevlogen met Quatar. Héél goed zei hij. Moest wel lang wachten bij tussenstop ( 8uur) maar verder prima vlucht en service.
Rich de Nederbelg.

Rich

Citaat van: rony op dinsdag  3 januari 2012, 13:25:55

In doha heb je dikwijls een chinese BITCH staan aan de incheck


:ikkeniebegrijp: die mensen doen gewoon hun werk hoor  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

rony

als ik mijn werk doe gebruik ik daarvoor geschikt materiaal hoor ... bij vertrek hier was mijn handbagage oke dus .. 7 kg .. in doha ineens niet meer .. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:   ... ik denk dat ze gewoon ne anti kano dag had
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

mork2007

Vandaag ook geboekt via Joker.  Met Etihad vertrek 09 Apr 12 terug 09 Mei 12  BRU - MNL, prijs 621,24 â,¬ (611,24 + 10 â,¬ dossierskosten)   :thumb:

Baliw-katok

Citaat van: rony op dinsdag  3 januari 2012, 13:25:55
qatar airways is oke ... in doha mooie luchthaven met rookruimte en moskee ... ook slaapruimte voorzien als je lang moet wachten tussen twee vluchten..

Alleen jammer dat die moskee zich net naast de slaapruimte bevindt ...  :shoot13lj7: heb er geen oog dichtgedaan

Herbie

Als je reschtstreeks op de side van Etihad gaat betaal je 611 â,¬ zo moet je die 10â,¬ dossierskosten niet betalen bij joker.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

mork2007

Citaat van: Herbie op dinsdag  3 januari 2012, 21:14:52
Als je reschtstreeks op de side van Etihad gaat betaal je 611 â,¬ zo moet je die 10â,¬ dossierskosten niet betalen bij joker.
Oeps te laat.  Maar bij dergelijk prijs van het ticket zal ik mijn slaap niet laten voor 10 â,¬.  Had ik het vooraf geweten dat ging ik wel rechtstreeks naar de Etihad site.

Harrydlk

Vaandaag mail van Qatar Airways

Brussels (BRU) Manila (MNL) Economy

Boeken tussen 04 Jan 2012- 02 Feb 2012

reizen tussen 16 Jan 2012- 25 Jun 2012

prijs 585 EUR