Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ticket heen / terug Manilla in april

Gestart door apollo, woensdag 28 december 2011, 20:49:08

Vorige topic - Volgende topic

apollo

Ik ben op zoek naar een budgetvriendelijke vlucht heen /terug naar manilla in de periode begin april 2012. graag vertrek vanuit brussel maar mag ook wat anders zijn  :happy:
alle tips zijn welkom  :lachen:   :benweg: 

goedkoopste blijkt joker te zijn  811,24 euro

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Ik zou nog even wachten met iets te boeken. Voor april zijn de tickets nog te duur momenteel.
Rich de Nederbelg.


Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

apollo

@ Rich  en  Baliw-Katok bedankt voor de nuttige info. Kan blijkbaar best nog even wachten tot binnen enkele dagen de prijzen hopelijk zakken   :thumb:

Mawibata

Citaat van: apollo op woensdag 28 december 2011, 20:49:08
Ik ben op zoek naar een budgetvriendelijke vlucht heen /terug naar manilla in de periode begin april 2012. graag vertrek vanuit brussel maar mag ook wat anders zijn  :happy:
alle tips zijn welkom  :lachen:   :benweg: 

goedkoopste blijkt joker te zijn  811,24 euro

Kan ook voor bijna de helft :  kijk eens hier : http://www.filippijnen.org/index.php/topic,7051.0.html





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

huzzie


apollo

Kreeg vandaag een mail van joker  :jajaja:  ethiad  op 6 april tem 27 april  611,- euro vanuit Brussel.

@ Mawibata  vanwaar komt deze lijst, graag de link hiernaartoe? Is wel maart..... eerder ben ik in maart ook al geweest. Ben nu gebonden aan april  :jajaja:

Dank aan allen voor de nodige info.

Phille

Citaat van: apollo op dinsdag  3 januari 2012, 12:20:04
Kreeg vandaag een mail van joker  :jajaja:  ethiad  op 6 april tem 27 april  611,- euro vanuit Brussel.

@ Mawibata  vanwaar komt deze lijst, graag de link hiernaartoe? Is wel maart..... eerder ben ik in maart ook al geweest. Ben nu gebonden aan april  :jajaja:

Dank aan allen voor de nodige info.

Dit klopt, is een vlucht met Qatar à 625,00 â,¬; naar wat ik gehoord heb een zeer goeie maatschappij; wie kan dit bevestigen?