VISUM van te voren of plaatstelijk?

Gestart door wiking, zaterdag 7 januari 2012, 15:48:53

Vorige topic - Volgende topic

wiking

hallo,

Ik ga een return ticket boeken vanaf Singapore naar Davao voor +- 50-60 dagen. Moet ik hiervoor in Nederland een VISUM aanvragen? Of kan ik gewoon door de immigratie lopen en dit zelf later in Davao doen?

gr wiking

Rich

Rich de Nederbelg.

josv

Allebei kan. Maar in NL moet je naar de ambassade in Den Haag met alle reiskosten etc. . Hier in Davao..... tja, je bent er al  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

wiking

ja idd. Hiervoor heb ik het een keer gedaan in Amsterdam, kosten 50euro + treinkaartje 20 euro en een hele dag kwijt. (vrij vragen van werk) dus zodoende. Denk er idd aan om het dan in Davao te doen. EN ook dat als ik het in Amsterdam moet aanvragen moet je een ticket laten zien. Die ga ik pas kopen als ik er aan toe ben om naar Davao te gaan. Wil namelijk wat rondreizen in thailand, singapore en ws maleisie.
gr wiking

josv

Hou wel rekening met een outbound-ticket. Zonder kom je het vliegtuig naar de PH niet eens in.

En als je bij Immigration in Davao bent : wip effe binnen. Ik zit er 3 minuten wandelen vandaan !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

wiking

Ja klopt boek gelijk een return ticket aansluitend op mijn return ticket vanaf singapore naar AMS. Zal ik onthouden altijd leuk natuurlijk. Wordt waarschijnlijk eind februari or maart.
gr wiking