Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM Werelddeal weken Manila 699€

Gestart door koy, woensdag 11 januari 2012, 22:14:38

Vorige topic - Volgende topic

koy

Net Promo ontvangen van KLM met een 80-tal bestemmingen aan zotte prijzen.
En jaja Manila staat er ook bij aan 699â,¬
Boeken tot 30 januari.

http://materials.klm.com/werelddealweken/nl/index.html?WT.mc_id=1928936%7C3051312%7C75521934%7C250920115%7C653167

Over een maand vertrek ik alweer naar Cebu om 15d bij mijn partner te zijn.

Succes ermee!
:happy: KOY
leven en laten leven...

Herbie

Wel vertrekken uit Amsterdam hee. Als je de trein moet nemen naar Amsterdam komt daar nog eens 39 euro bij, enkel.  :jajaja:
Toch beter bij Joker boeken aan 600 euro. Maar ja ieder zijn keuze geld moet rollen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tourist

Vandaag geboekt met KLM via www.southwesttravel.be (Uniglobe reiskantoor in Roeselare):

Heenvlucht op 31/03 Amsterdam - Manila (inclusief Thalysticket vanuit Antwerpen)
Terugvlucht op 17/04 Manila - Amsterdam (inclusief Thalysticket naar Antwerpen)

Voor de mooie prijs van 580 euro.  :lachen:

Spijtig genoeg lagen mijn vluchtdagen redelijk vast, want in diezelfde periode kun je er zelfs geraken voor 500 euro inclusief trein Antwerpen - Amsterdam.  :jajaja:

Deze moest ik toch even meegeven.

balikbayan

In welke periode ?????

Van 01.06 tot 27.06

â,¬ 560.66 p.p. Emirates   (kwaliteit: )  email  vergelijk  opslaan volwassenen â,¬ 560.66 p.p. | kinderen â,¬ 429.08 p.p.   Let op, voor dit tarief zijn er nog slechts 7 stoelen beschikbaar.

tourist

Ik had gezocht op Brussel - Manila met de optie "afwijkende luchthavens" ingeschakeld en het systeem stelde mij Antwerpen - Amsterdam - Manila voor.

wiking

Citaat van: balikbayan op donderdag 12 januari 2012, 19:20:20
In welke periode ?????

Van 01.06 tot 27.06

â,¬ 560.66 p.p. Emirates   (kwaliteit: )  email  vergelijk  opslaan volwassenen â,¬ 560.66 p.p. | kinderen â,¬ 429.08 p.p.   Let op, voor dit tarief zijn er nog slechts 7 stoelen beschikbaar.

zijn idd mooie bedragen. Maar ik wil langer en eerst nog wat reizen in omgeving azie dus moet wel een ander ticket kopen. Anders had ik deze ook geboekt.

antzan

Rare vraag misschien ,
vliegen naar Manilla , geen probleem .
Maar weet iemand iets over :
wanneer het nieuwe vliegveld  Langguingadang [ of zo iets ]
bij Iligan City nu opengaat .
Op internet staan zoveel verschillende berichten hierover .
Wij willen nu in September naar Iligan city [ Mindanao ]
eerst was onze planning Februarie ,
maar nu dus September .
Antzan
Foodmaster