Nieuwjaarsduik in manila (makati)

Gestart door gosternokke, zondag 15 januari 2012, 11:44:54

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke



Foto genomen net voor de ijsblokken arriveerden. O ja er waren ook heerlijk oliebollen, weliswaar made in Philippines  maar toch lekker, en net als bij de echte nieuwjaarsduik in Scheveningen veel warme unox worst  :thumb:

gosternokke

#11
Citaat van: Amice op zondag 15 januari 2012, 12:02:10
Citaat van: gosternokke op zondag 15 januari 2012, 11:55:33
Hoe dat zo Amice ? snap ik effe niet    :ikkeniebegrijp:

dat is anders n bekend gegeven hier hoor, te sterke wisseling in temperatuur slaat geheid op je stembanden en wellicht meer maar stembanden is wel het minste wat men kan verwachten.

Ja, jep gelijk , maar het effect was een beetje tegengevallen, want die vracht ijsblokken was in notime weggesmolten, dus er was eigenlijk nog een tweede vracht nodig om echt koud water te krijgen, maar ja dat vonden ze een beetje te gortig een tweede vracht bestellen   :lachen:
En moet jij niet eens een keer je neus daar laten zien Amice, je woont toch al jaren in Manila ?

innka3

Citaat van: Amice op zondag 15 januari 2012, 12:02:10
Citaat van: gosternokke op zondag 15 januari 2012, 11:55:33
Hoe dat zo Amice ? snap ik effe niet    :ikkeniebegrijp:

dat is anders n bekend gegeven hier hoor, te sterke wisseling in temperatuur slaat geheid op je stembanden en wellicht meer maar stembanden is wel het minste wat men kan verwachten.
nou dat wordt dan geen jagermeister meer alsdie ijs en ijskoud is  :denk:

Amice

CitaatEn moet jij niet eens een keer je neus daar laten zien Amice, je woont toch al jaren in Manila ?

Dit is niet de eerste keer dat dit aan me gevraagd wordt, ik ken er verschillende die daar lid van zijn.
Ach wie weet gebeurd dat nog eens.  :weetikniet:

Citaatnou dat wordt dan geen jagermeister meer alsdie ijs en ijskoud is  

Daar heb je geen jagermeister voor nodig, zelfs koud bier geeft hetzelfde resultaat, en eigenlijk iedere alcohol intake is slecht voor de troat.
Teveel ijs eten idem.

Dus enkele jagermeisters mot kunnen zo nu en dan he.(ik ben er overigens helemaal geen liefhebber van)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent