Nieuwjaarsduik in manila (makati)

Gestart door gosternokke, zondag 15 januari 2012, 11:44:54

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Zoals in Nederland ieder jaar in Scheveningen in nieuwjaarsduik word gehouden, doet de de nederlandse gemeenschap in manila dat ook ieder jaar.
Dit jaar in het zwembad van een villa in Dasmarinas village in Makati.   Alleen zijn de temperaturen in Manila wel een tikkeltje hoger dan in Scheveningen, maar daar had men het volgende op gevonden: gewoon een vrachtwagenlading met ijsblokken laten aanrukken. En die in het zwembad kieperen   :thumb:

 

Hier komen ze met de eerste blokken aan slepen.

gosternokke




Die Filipinoos die de blokken brachten moeten wel gedacht hebben die buitenlanders zijn stapelgek wie laat er nu een vracht ijsblokken in zijn zwembad kieperen
:lachen:

boldy

het moet niet gekker worden .stelletje mafketels pff
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke



Geloof het of niet maar in 30 minuten tijd waren al die blokken bijna geheel weggesmolten, hier me jongste zoon en dochter aan het ,, bootjevaren,, met de ijsblokken

Amice

Daar heb je voorlopig geen last meer van de helft heeft geen stem meer naderhand.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent


gosternokke

Nou daar staan ze dan allemaal aan de rand van het zwembad gereed voor de duik in het ijswater      :lachen:

 

Amice

Citaat van: gosternokke op zondag 15 januari 2012, 11:55:33
Hoe dat zo Amice ? snap ik effe niet    :ikkeniebegrijp:

dat is anders n bekend gegeven hier hoor, te sterke wisseling in temperatuur slaat geheid op je stembanden en wellicht meer maar stembanden is wel het minste wat men kan verwachten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke



En hier  iedereen in het water, had er zelf niet zo zin in dus lekker met een SMB op het droge gebleven. Maar de kinderen hebben wel genoten.  En ik vond het ook wel leuk ,ondanks dat het toch een beetje een elitair clubje is. Veelal hoge pieten in Filippijnen van Shell en andere bedrijven .Viel mij op hoe makkelijk je een dure wijk als Dasmarinas binnenkomt,had wel verwacht strenge controle maar nee , een vluchtige blik van de securitie in de auto en waar we heen gingen moet hij weten en toen gewoon doorrijden. Geen wonder dat de bewoners van het huis al verscillende malen inbraak heeft gehad.

callebaut