Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotel in Cabadbaran

Gestart door Herbie, maandag 16 januari 2012, 17:52:39

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

 :daag: allemaal, heeft er iemand ervaring met overnachtingen in Cabadbaran :weetikniet: Ik zou liever in Butuan slapen
maar madame :denk: daar anders over. Ze wilt dicht bij de rest van de familie zijn  :ikkeniebegrijp: . Het enige dat ik kan vinden
is Gazebo Resort, ziet er mooi uit, maar kan maar geen foto's van de kamers vinden.
Ik weet dat er enkele forum leden daar in de buurt wonen, misschien hebben ze een beter suggestie.

Herbie
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Toch al 50 keer bekeken geweest, maar toch nog geen antwoord terug. Woont er nu niemand daar ergens in de buurt. Zijn er geen goudzoekers bij  :belgiesmiley: :nederlandsevlag:  :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

 Er is daar wel een hotel ben er eens geweest , ligt een stukje uit de stad , maar sla me dood weet niet meer precies waar. De kamer waren netjes en proper. maar het is zo'n 2 jaar geleden dat ik daar was. Veel hulp is dat ook niet, sorry

  grtjs Rene
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Er schijnt een nieuw hotelleke te zijn http://www.loretavr.com/ hier op vind je natuurlijk weeral niet veel informatie. Mijn vriendin is er vanmiddag naar gaan kijken ruikt nog naar de verf. Kamers 1500 en 1000. Website is nog niet volledig afgewerkt.

Rene, weet je soms nog de naam van dat hotel.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

 Herbie,
  Heb geen idee , maar kan wel even navragen, wehebben daar nl familie wonen. Morgen weet ik meer.

   Rene
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

 Hi Herbie,

    er zijn blijkbaar @ hotels, nl Gazebo en  Loreta, met prijzen om en bij de 1600 peso, wel proper en netjes
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.