Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen,datingsite,vrienden....?

Gestart door Cosyns Guy, donderdag 26 januari 2012, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

tourist

Via een online projectje voor mijn werk zo'n 4 jaar geleden

klootzakken (voorheen Jens)

gewoon in NEDERLAND . op die van mij zat reeds een  registratie nr. dus ik had geluk dat perly al een ned paspoort had.
overigens zou ik ook nooit een vrouw [meisje] uit het buitenland naar hier halen. veel te veel werk en in nederland lopen meisjes genoeg hoor [walang problema]. ben dan ook toevallig op een filippijnse gestoten en ben er gelukkig mee. maar het had net zo goed een ander merk kunnen zijn , blank zwart geel of groen het interceerd mij geen biet hoor.als ze maar lief zacht en niet al te grote bek hebben, wand met zo,n soepkip heb ik lang genoeg gehuist . en geld kost het toch.

voor gierige mannen heb ik nog wel een goede raad , begin niet aan een vrouw en al helemaal niet aan een filippijnse want het kost genoeg hoor  :lachen: .ik snap uberhaupt niet waarom mannen zo nodig een vrouw uit het buitenland moeten hebben , er lopen er hier ook genoeg hoor . maar goed ieder het zijne.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Myosotis

Via www.mahaldinkita.Nl van Klaas christoffels
Is zeker de moeite om via hem een vrouwtje te leren kennen!!!!!!!!

boomerang

Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen........... is het topic.

Nu stel ik de vraag is het überhaupt mogelijk om een vrouw te leren kennen  :confused2:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


En ....... wil men ook wel een vrouw leren kennen. Kan uiterst ontnuchterend werken.

Morning darling, what are you doing? I enjoy making shit, you smell?

:denk:  :confused2:  :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Cosyns Guy

Citaat van: jens op maandag  6 februari 2012, 09:58:48
gewoon in NEDERLAND . op die van mij zat reeds een  registratie nr. dus ik had geluk dat perly al een ned paspoort had.
overigens zou ik ook nooit een vrouw [meisje] uit het buitenland naar hier halen. veel te veel werk en in nederland lopen meisjes genoeg hoor [walang problema]. ben dan ook toevallig op een filippijnse gestoten en ben er gelukkig mee. maar het had net zo goed een ander merk kunnen zijn , blank zwart geel of groen het interceerd mij geen biet hoor.als ze maar lief zacht en niet al te grote bek hebben, wand met zo,n soepkip heb ik lang genoeg gehuist . en geld kost het toch.

voor gierige mannen heb ik nog wel een goede raad , begin niet aan een vrouw en al helemaal niet aan een filippijnse want het kost genoeg hoor  :lachen: .ik snap uberhaupt niet waarom mannen zo nodig een vrouw uit het buitenland moeten hebben , er lopen er hier ook genoeg hoor . maar goed ieder het zijne.



dan heb ik geluk want mijn vrouw is juist heel spaarzaam en doet al zeker geen gekke dingen,hangt er allemaal van af voor een groot deel hoe ze opgevoed zijn
in hun jeugd denk ik.


Budgie

Citaat van: boomerang op maandag  6 februari 2012, 10:43:11
Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen........... is het topic.

Nu stel ik de vraag is het überhaupt mogelijk om een vrouw te leren kennen  :confused2:

Op je laatste vraag antwoord ik nee nooit echt want zogauw je een beetje denk ik begin haar te begrijpen verandert ze van gedachten en begrijp je haar weer niet  :denk: :neeneenee:
Getting older beats the alternative -dying young

Budgie

En hoe ik mijn huidige vrouw heb leren kennen Wel ik wou lekker vakantie houden in Negros en dacht wat ze ook proberen het lukt ze toch niet. En zij dacht ach dat kunnen ze wel willen maar dat doe ik toch niet maar misschien vind hij mijn nichtje wel leuk.
Nadat ik thuis was nog eens met haar gebeld en in dat gesprek hebben we besloten om elkander nog eens te zien maar dan zonder de gehele familie op onze hielen want ja we zagen toch wel wat in een relatie.
En zij had diverse familieleden in het buitenland gesproken en die hadden haar ook gezegd Als je hem leuk vind doen want dit is je kans.

En mijn eerste kwam via Lavrijsen  :negatief: :negatief: :negatief: Toen ik hem beter leerde kennen snapte ik waarom velen zijn bloed wel kunnen drinken Meer zal ik er niet over zeggen
Getting older beats the alternative -dying young

Cosyns Guy

Citaat van: boomerang op maandag  6 februari 2012, 10:43:11
Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen........... is het topic.

Nu stel ik de vraag is het überhaupt mogelijk om een vrouw te leren kennen  :confused2:
geen probleem om een vrouw te leren kennen,zie bijgevoegde foto.
Het handboek om de vrouw beter te leren begrijpen


Myosotis