Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen,datingsite,vrienden....?

Gestart door Cosyns Guy, donderdag 26 januari 2012, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Ben beetje benieuwd hoe de leden hier hun vriendin of vrouw leren kennen hebben,door een datingsite,vrienden,penpal....enz.
Persoonlijk heb ik mijn vrouw leren kennen op een website Megafriends genaamd.
En zij heeft mij eruit gepikt door een eigenlijk grappige reden,het was een aartslelijke profielfoto en ze was benieuwd hoe ik er eigenlijk
in levende lijve zou uit zien.
De tweede reden was omdat ik katholiek ben,wel, ben niet echt een model katholiek,tot de enkels zoals ze zeggen maar het hielp wel
blijkbaar want we zijn nu toch al een drietal jaar gelukkig getrouwd.

Supernova


Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

Bulldozer



Baron

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

callebaut


yepyep


vvjoris

In december 2007 via Cherry Blossom (datingsite, ik geloof dat ik 23.95 USD per maand betaalde, voor haar was het gratis) Puur toeval, want ik had net een relatie achter de rug, ook met een exotische schoonheid, en ik zocht terug iemand met eerder donkere huidskleur. Ik klikte op haar foto, ze was toen on line, en we hadden onze eerste chat, en het klikte gewoon.... In september 2008 ben ik dan voor het eerst naar  :smiley-philippines: gegaan, een abslote cultuurschok, en het klikte nog steeds met Janice. We zijn blijven chatten en bellen, en vorige december ben ik teruggegaan, en het was precies als thuiskomen, en nu klikt het pas echt met Janice: ik hou van haar vanuit het diepste van mijn hart, en ik weet dat ze hetzelfde voelt, cultuurschok is er niet echt meer, we weten dat onze cultuur verschilt, en praten erover telkens als er zich een klein of groot conflict voordoet. Zo leren we mekaar beter en beter kennen, en ik heb er het grootste vertrouwen in dat onze liefde voor altijd is, en Cebu mijn thuis wordt, bij mijn asawa en onze kindjes....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn