Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

overlijdings akte

Gestart door eef, dinsdag 27 oktober 2009, 21:03:39

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Hallo Eef, sorry dat je dit allemaal moet ondergaan, maar tzijn nu eenmaal de Filippijnen hier....

Gisteren was ik voor mijn huwelijksdocumenten bij NSO en daar is een instantie die alles voor je kan regelen, Birth certificate, No Marriage en zelfs Death certificate. Prijs is PHP 300. Ik weet het niet, maar misschien heb je er wat aan, er staat ook een Http adres onderaan de foto.

In ieder geval, succes en sterkte toegewenst



Stip66

Fiero

Beste Forumleden.

DE persoon die ALLE MOGELIJKE bijstand verleent heeft bij dit overlijden en alles wat daarbij kwam en komt kijken, is mij bekend.
De oproep door "Eef" was, m.i. ongegrond, ergo, een aanklacht tegen diegene die kosten nog moeite gespaart heeft e.e.a. te regelen.

Wil dan ook gaarne de forumleden oproepen om zich verder van enig commentaar te onthouden, zich niet te profileren als "betweters".
Met alle respect voor " BOMMEL" welke de juiste weg bewandelt heeft, welke blijkbaar partijen bij elkaar gebracht heeft.

Condoleances voor Eefje,welke , in mijn opinie, eerst in haar achtertuin had moeten zoeken, VOOR deze oproep te plaatsen. Haar oproep en tekt daarvan staat in geen enkele verhouding met het vele werk , bij mijn weten onbezoldigt, welke een Nederlandse VRIEND hier verzet heeft, en tot datum nog steeds doet.

Verzoek U om deze topic hierbij te sluiten, nu Eefje blijkbaar beter op de hoogte is.     

klootzakken (voorheen Jens)

wel beste FIERO  , dit roept wel vragen op. :ikkeniebegrijp: .

uitleg vind ik wel op zijn plaats. zowel van Fiero als van evelien.

jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

O.B.Bommel

#13
Citaat van: jens op zondag  1 november 2009, 10:13:40
uitleg vind ik wel op zijn plaats.
Nee, en zeker niet in het openbaar. Dit is veel te persoonlijk. NU duidelijk?
Ik verzoek de moderator hierbij het topic op slot te gooien.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

* Moderator


Eef heeft een antwoord en hulp gekregen op haar vraag.

Uit respect voor de overleden man en de nabestaanden word dit topic afgesloten.

Het Admin-team