Geen reisverslag maar wel enkele fotos

Gestart door Cosyns Guy, zaterdag 18 februari 2012, 00:29:06

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Hallo iedereen,
helaas ben ik geen schrijver, nog een goeie verteller maar graag zou ik hier toch enkele fotos willen plaatsen van de Filippijnen en enkele van
mijn Filipina vrouwtje.

Guy



Cristy en mijzelf,staande voor het standbeeld van  Dr.Jose Rizal,de nationale held hoe vocht voor de Filippijnse vrijheid.
Dit standbeeldje staat in de ingang van mijn vrouw haar oude school.





De Filipino Eagle,een imposante vogel,ongeveer een meter hoog en een spanwijdte van bijna 2 meter.
Jammer kon ik niet dichter komen en de foto is maar genomen met een simpel digitaal fototoestelletje.



Koi vissen,mijn filippijnse schoonbroer kweekt ze.Helaas zijn de meeste weggespoeld een 2 tal jaar terug door een overstroming.
Krijgt 500pesos voor een volwassen Koi,een vis die hier gemakkelijk 100 of meer euro kost.



A little croc  :biggrinn: :biggrinn:,verblijft in Filipine Eagle parc.
Dacht dat hij of zij naar de eeuwige crocvelden was.Bewoog geen mm,knipperde zelfs niet met de ogen.




het huisje,linkerzijde,van mijn schoonbroer de koi kweker.




Drie sterren restaurant  :biggrinn: :biggrinn:,heel simpel maar hadden wel lekker eten.





Iemand een banaan ?




Kerkhof voor de armen



Kerhof voor de rijken







Jack Ridge,Davao



My flower girl :happy2:



Yo,de mannen !!!





Haar eerste sneeuwman :lachen:...blijven oefenen meid.. :lachen:









Looking for trouble someone !!!




Hoe kan een amper 148 cm hoog vrouwtje rijden ooit rijden met mijn bakbeest ?
Antwoord: Het kan,maar het was wel schrikken toen ze de eerste maal met den Trol reed, 2 rijvakken nodig...kon het koppelingspedaal
maar amper indrukken...te lange beentjes denk ik... :biggrinn:
Maar haar rijstijl is al serieus verbeterd de laatste maanden dus de schietgebedjes kunnen achterwege blijven.

Kano

Leuke foto's Guy  :thumb:  Gaat Cristy later ook een truck besturen??
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

bedankt voor de mooie foto's . ikzelf ben ook geen schrijver maar foto's met wat commentaar erbij zoals nou doet word altijd gewaardeerd hoor . :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Btw, die vogel is bij mijn weten geen ph-eagle.  die zitten allemaal in de grote kooien waarin ze kunnen vliegen. Als dit die vogel is aan het begin van het park dan is het wat anders. zee-arend ofzo  :weetikniet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

klootzakken (voorheen Jens)

iemand een banaan?

ja hoor!! die met de rose schil lijkt jens wel wat  :lachen:

mooie foto,s . ga zo door .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: josv op zaterdag 18 februari 2012, 08:48:25
Mooie plaatjes !! Komt je vrouw uit Davao ?


Ja,mijn vrouw komt van Dacudao,Calinan en het is wel degelijk een Fili arend,heb het daar gevraagd en die daar zat buiten op een paal
vast gebonden met een lederen riem aan de poot.
Het is een kweekpark voor met uitsterven bedreigde vogels,zoals de arend,sommige uilsoorten...etc

Cosyns Guy

Citaat van: Kano op zaterdag 18 februari 2012, 08:04:29
Leuke foto's Guy  :thumb:  Gaat Cristy later ook een truck besturen??
Nee,teveel schrik om zo een groot ding te besturen en als Cristy meerijd zou ze zowiezo geen tijd hebben om te sturen....
teveel werk met eten gedurende de reis.. :lachen: :lachen: :lachen:

josv

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 18 februari 2012, 11:48:19
Citaat van: josv op zaterdag 18 februari 2012, 08:48:25
Mooie plaatjes !! Komt je vrouw uit Davao ?


Ja,mijn vrouw komt van Dacudao,Calinan en het is wel degelijk een Fili arend,heb het daar gevraagd en die daar zat buiten op een paal
vast gebonden met een lederen riem aan de poot.
Het is een kweekpark voor met uitsterven bedreigde vogels,zoals de arend,sommige uilsoorten...etc

Sorry, je hebt gelijk !

Zelfde beest, ander standje !



Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Rich

Rich de Nederbelg.