Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ECO park

Gestart door Fail_over, maandag 2 november 2009, 23:17:22

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Citaat van: Digos op dinsdag  3 november 2009, 22:42:29

@ innka3

Nou......zo ver waren we ook wel mee als  :belgiesmiley:

Het ging er maar over dat er niet veel geweld geweest kan zijn hier (veel in korte tijd op zen  :nederlandsevlag: ) want er is hier geen topic "café".

Blijkbaar is het voor sommige moeilijk om het breigaren uit elkaar te kunnen houden.

CitaatWel zeker dat jij in dit forum bezig bent ? 

Dit is misschien wel een goed punt voor sommige om aandacht aan te besteden......juist om misverstanden te voorkomen.

O0

PS: We kunnen uit jouw profiel ook niet uitmaken of je  :belgiesmiley:  of  :nederlandsevlag: bent.



Ja, ja. Sorry. T was just copy and paste.
Tis erg genoeg om met een jetlag de forums uitelkaar te houden.
En toch jullie tevreden te houden met up to date picts en reisverslagen.
Niet voorbij gaan aan de ecsentie huh!
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Digos


No problema.

De essentie hadden we wel begrepen fail over, maar misschien niet iedereen.

Een joke lang....... een grap, zinsspeling moet kunnen in mate en houd iedereen "awake".

Eigenlijk.....feitelijk ben ik zeer jaloers dat jij weer in de phils zit  :moord:

:harenuittrekkenpg2: en ik trek nu men weinige haren die ik nog bezit ook uit  :lachen:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

opinie

Citaat van: Fail_over op dinsdag  3 november 2009, 22:26:01
Ik ben ook wel eens in Frankrijk op vakantie geweest, waar je met je bermuda zwembroek uit het water gefloten werd omdat er alleen een ballenknijper zwembroek getollereerd werd.  :ikkeniebegrijp:

Dat mysterie kan ik lossen! Het is eigenlijk heel simpel.
Die zwembermuda's hebben vaak een elastiek aan de knieën. Zand komt onderin en spoelt uit in het zwembad. Maar vooral ze werken als waterzakken en door de warmte is er vaak een watergebrek in die streken. Wanneer men uit het zwembad komt, wordt een redelijke hoeveelheid op de warme terassen gedumpt en verdampt. Eén zwembermuda is niet veel maar vermenigvuldig dat met het aantal mensen en het aantal keren dat elk uit het zwembad komt en het wordt een flinke plas die verdampt.

Als je een speedo niets vindt, kun je toch au naturel?  :eek: :lachen:

Citaat van: Fail_over op dinsdag  3 november 2009, 22:26:01
Maar met burka te water is ook weer het andere uiterste. Je gaat ook niet zwemmen met rubber laarzen aan. Toch?

Waar trek je de grens? Als boerka's laarzen zijn dan kan je T-shirt en broeken vergelijken met schoenen. Zwemt men toch ook niet mee.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus