Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

suggesties

Gestart door sluys5, donderdag 15 maart 2012, 19:50:57

Vorige topic - Volgende topic

sluys5

Hey allen,

Ik ben zeker dat ik hier al veel informatie kan vinden en ben ook van plan de komend maand hier alles eens uit te pluizen. Ik heb een vakantie gepland komende maand juli voor 4 weken, we zullen een 2tal weken verblijven bij de famillie van mijn vriend en daarnaast is het de bedoeling on een 12-tal dagen ertussenuit te trekken met ons tweetjes.

Ik was aan het denken over Bohol en/of Palawan en zodoende is alle informatie hierover welkom. Wat zijn de ervaringen van de ander forumleden met mogelijke attracties/hotel en dergelijke.

Ook ander suggesties qua locaties zijn welkom, ik zal hier ook het een en ander opzoeken maar extra suggesties en info zijn altijd welkom.

Groetjes Wesley

bruno13

hi
bohol en palawan,voor mij de 2 mooieste bestemmingen waar ik geweest ben,veel te doen,mooi strand
coron is een aanrader alsook el nido in palawan,gtjs

Baliw-katok

Ben net terug van Palawan (Puerto Princesa, Sabang, El  Nido)  :thumb: (reisverslag http://www.filippijnen.org/index.php/topic,8220.0.html)

Bohol is zeker ook de moeite waard en eveneens Camiguin.

bruno13


Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Kunt natuurlijk ook voor een survival vakantie in Metro Manila kiezen.
Ook daar kun je genieten van de (locale) natuur.
Weet je dat er laatst nog 2 nieuwe kakkerlakken soorten zijn ontdekt op een hoopje stront.
En lliefhebbers van sleuf beestjes zijn altijd al goed aan hen trekken gekomen in de natuurparken Malate en Ermita.
Waar op dit moment overigens erg weinig bezoekers zijn (men klaagt steen en been: walang tao, walang customer, walang pera hoor je hier overal).
Daardoor zijn ze (de sleuf beestjes) momenteel erg makkelijk te benaderen en nader te bestuderen.

:happy: :crazy: :lachen:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Kano

Ooooohhh Baron, zo heb je het op je heupen gekregen  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

sluys5

Citaat van: Baron op maandag 19 maart 2012, 23:39:42
:hoedjeaf: :hoedjeaf:

Kunt natuurlijk ook voor een survival vakantie in Metro Manila kiezen.
Ook daar kun je genieten van de (locale) natuur.
Weet je dat er laatst nog 2 nieuwe kakkerlakken soorten zijn ontdekt op een hoopje stront.
En lliefhebbers van sleuf beestjes zijn altijd al goed aan hen trekken gekomen in de natuurparken Malate en Ermita.
Waar op dit moment overigens erg weinig bezoekers zijn (men klaagt steen en been: walang tao, walang customer, walang pera hoor je hier overal).
Daardoor zijn ze (de sleuf beestjes) momenteel erg makkelijk te benaderen en nader te bestuderen.

:happy: :crazy: :lachen:

De humor die sommige hebben is toch wel raar, ik zie er hem echt niet in. Of het is natuurlijk serieus bedoeld en dan weet ik het helemaal niet meer, waarschijnlijk te hoog niveau voor mijn kleine verstand. (al denk ik eerder zeer laag niveau)

Ik zal er wel tussenuit trekken met mijn eigen sleufbeestje, mocht je toch nog serieuse suggesties hebben hoor ik ze graag.


Baliw-katok


kamperman

mischien moet de baron wat foto'splaatsen word het een stuk duidelijker   :lachen:

Baron

Citaat van: kamperman op dinsdag 20 maart 2012, 16:39:45
mischien moet de baron wat foto'splaatsen word het een stuk duidelijker   :lachen:
:atyourservice: :thumb:




Volgens mij is het geen echte natuurliefhebber, In het beroemde oceanium in Ermita zitten massa's gleufbeestjes. Je ziet ze alleen niet vaak, dan zitten ze in hun spleetje.

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).