Mawibata 3 : Uitstappen omgeving Bacolod *****

Gestart door Mawibata, donderdag 7 mei 2009, 21:03:40

Vorige topic - Volgende topic

hakke

ik kan geen enkele foto meer zien in vele topics weet er iemand hoe dit komt :ikkeniebegrijp:

boldy

De foto's zijn dan weggehaald door de topic starter van de server waar ze op stonden.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

ganda


Citaat van: boldy op zondag 13 november 2016, 08:05:34
De foto's zijn dan weggehaald door de topic starter van de server waar ze op stonden.

Denk je?  Al de foto's die ik post op het forum zitten op m"n facebook en toch zijn ze na enkele maanden niet meer zichtbaar  in de topics. Nochtans is er geen enkele foto van m'n facebookaccount gehaald.



boldy

Dat denk ik  maar na wat jij nu net schrijft  weet ik het ook dan niet  :ikkeniebegrijp:

Maar bij mijn weten verwijst de link van de foto die je post naar de plaats waar je foto  is opgeslagen en als je die daar dan weghaal werkt die link niet meer.
Nu hoop ik dat er hier iemand is die daar meer verstand van heeft dan ik en het kan uitleggen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Ik plaats mijn foto's op Picasa Web albums en zolang je die niet weghaald (of prive instelt) dan zijn de foto's te zien maar in het verleden was er ook een probleem en dat kan men zien op het dagelijks leven topic van ondergetekende...oorxaak niet bekend want de foto's staan nog steeds op Picasa...

Herbie

Hier krijg ik geen een foto te zien :ikkeniebegrijp: de foto's in andere topics zie ik wel allemaal. :confused2:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

opinie

Citaat van: ganda op zondag 13 november 2016, 09:38:29
Citaat van: boldy op zondag 13 november 2016, 08:05:34
De foto's zijn dan weggehaald door de topic starter van de server waar ze op stonden.
Denk je?  Al de foto's die ik post op het forum zitten op m"n facebook en toch zijn ze na enkele maanden niet meer zichtbaar  in de topics. Nochtans is er geen enkele foto van m'n facebookaccount gehaald.

Wanneer je rechtstreeks tracht de vervallen links te benaderen, krijg je volgende boodschap op het scherm:
URL signature expired
A content delivery network or content distribution network (CDN) is a system of computers containing copies of data for faster distribution over location.
Facebook plaatst bestanden op meerdere plaatsen. Regelmatig verandert het adres van die bestanden en intern weet Facebook die nieuwe adressen te vinden. De link naar een foto is het exacte adres en dat is na verloop van tijd fout/verlopen. De opgegeven reden is beveiliging maar waarschijnlijk is het om hotlinken (zoals het plaatsen op een forum) te blokkeren. Het vermijdt dat hun servers te veel verkeer krijgen van buitenom.
Imageshack veranderde ook zijn strategie en daardoor zijn veel oudere foto's op die servers onzichtbaar of zelfs verloren.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

opinie

Citaat van: Herbie op maandag 14 november 2016, 00:27:17
Hier krijg ik geen een foto te zien :ikkeniebegrijp: de foto's in andere topics zie ik wel allemaal. :confused2:

De foto's in dit topic zijn dan ook al 7 jaar oud. Die links zijn verlopen. Kijk maar eens naar de foto's van ganda, verder dan juli. Daar begint het verplaatsen van de URL's al duidelijk te worden.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

fabian

Mijn vriendin woond ook in Talisay en heb die ruines ook even bezocht echt de moeite om er eens langs te gaan



Negro occidentale is mijn eiland ....