Goedkoop overnachten in Manila Cebu Angeles: Tune hotels

Gestart door Supernova, dinsdag 15 mei 2012, 19:33:12

Vorige topic - Volgende topic

Supernova

Mijn schoonzus is pas (vanuit Nederland) terug geweest naar de Filipijnen en ze verbleef in Tune Hotel Ermita Manila.
Het is supergoedkoop, Makati heeft een promo voor 288 peso per nacht en normaal vanaf rond de 600 peso/nacht en het ziet er toch prima uit.
Het is een budgethotel dus voor de extra's moet je betalen, bv voor airco of wifi maar dan zit je nog voor onder de 1000 peso per nacht.

Er zitten er 2 in Manila, 1 in Angeles en 1 in Cebu.

http://www.tunehotels.com/

Baliw-katok

thanx Supernova ... dergelijke info, daar hebben we wat aan  :thumb:

xav


bertalert

Idd,

Heb er in mei 3 nachten verbleven, de kamer is superschoon en nieuw, een absolute aanrader maar je moet er de louche buurt en zijn sekstoeristen bijnemen... Normaal gezien had ik een kamer met 'electric fan' maar ik kreeg gratis airco erbij, aangezien de ventilatoren nog niet geleverd waren  :floet:

Kleine bedenking: waarom hebben ze het in de filippijnen altijd over 'electric fan' terwijl voor de rest van de wereld 'fan' wel volstaat? Bestaat er dan ook een non-electric fan? Diesel-powered fan? Slave-powered fan?



Luke


westhoek

Citaat van: Supernova op dinsdag 15 mei 2012, 19:33:12
Mijn schoonzus is pas (vanuit Nederland) terug geweest naar de Filipijnen en ze verbleef in Tune Hotel Ermita Manila.
Het is supergoedkoop, Makati heeft een promo voor 288 peso per nacht en normaal vanaf rond de 600 peso/nacht en het ziet er toch prima uit.
Het is een budgethotel dus voor de extra's moet je betalen, bv voor airco of wifi maar dan zit je nog voor onder de 1000 peso per nacht.

Er zitten er 2 in Manila, 1 in Angeles en 1 in Cebu.

http://www.tunehotels.com/
Hey ! Thanks man !! Thumbsup

pepefrombelgium

Ik ga naar het Tune hotel in Makati in Januari.
Ook dit hotel schijnt een zeer goed budgethotel te zijn.
Ik betaal 400â,¬ voor 14 dagen.
Daar moet dan nog wel wifi & airco bij die extra te betalen zijn.

Herbie

Citaat van: pepefrombelgium op woensdag 26 december 2012, 12:09:12
Ik ga naar het Tune hotel in Makati in Januari.
Ook dit hotel schijnt een zeer goed budgethotel te zijn.
Ik betaal 400â,¬ voor 14 dagen.
Daar moet dan nog wel wifi & airco bij die extra te betalen zijn.

Hoe is het Tune hotel je bevallen in Makati.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.