Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

airphil promo 28 mei-31mei

Gestart door disnoke, zondag 27 mei 2012, 23:21:25

Vorige topic - Volgende topic

disnoke



voor de snelle beslissers voor te reizen van 1 juli tot 30 november

Ketelbinkie

Leuke tip vanwege de promo, maar.............. als je even Google en kijkt naar hun ongevallen statistiek alsmede een wel heel vreemde policy hoe ze met bagage vrijheid omgaan (zie LP forum) heb ik zoiets van: bezint, eer ge begint.

vvjoris

Er staat nogal veel 'sold out' voor de 'express sale' als je effectief gaat zoeken om te boeken op hun website....
Lang genoeg boeken op voorhand bij Cebu Pacific en je hebt CEB HKG aan dezelfde 688 pesos, en wel rechtstreeks van Cebu in plaats van via Clark en/of Davao.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

PHwaarde

#3
Ik heb er vandaag na goed zoeken 2 leuke promo's uitgesleept. eentje voor CDO & eentje voor Godofredo P. Ramos airport (oftewel in oudelullentaal "Caticlan")  alletwee aan P 88 per persoon (zonder de taxen, admin., en stoelenfee)  :applaus: :happy:

disnoke

het staat iedereen vrij met een andere maatschappij te vliegen als ze er niet tevreden zijn, zelf heb ik er al mee gevlogen en geen problemen, nieuwe vlieger, geen problemen met bagage en lage prijs.

Qua Filippijnse maatschappijen zijn allemaal ongeveer in het zelfde bedje ziek

vvjoris

Citaat van: disnoke op maandag 28 mei 2012, 21:15:23
het staat iedereen vrij met een andere maatschappij te vliegen als ze er niet tevreden zijn, zelf heb ik er al mee gevlogen en geen problemen, nieuwe vlieger, geen problemen met bagage en lage prijs.

Qua Filippijnse maatschappijen zijn allemaal ongeveer in het zelfde bedje ziek
Ik ga met hen van HKG naar CEB vliegen, ik denk niet dat dat ding zal neerstorten.....
Promoprijs van PHP is natuurlijk niet meer te vinden, maar is toch nog steeds stuk goedkoper dan CX....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Citaat van: vvjoris op dinsdag 12 juni 2012, 09:14:49
Citaat van: disnoke op maandag 28 mei 2012, 21:15:23
het staat iedereen vrij met een andere maatschappij te vliegen als ze er niet tevreden zijn, zelf heb ik er al mee gevlogen en geen problemen, nieuwe vlieger, geen problemen met bagage en lage prijs.

Qua Filippijnse maatschappijen zijn allemaal ongeveer in het zelfde bedje ziek
Ik ga met hen van HKG naar CEB vliegen, ik denk niet dat dat ding zal neerstorten.....
Promoprijs van PHP is natuurlijk niet meer te vinden, maar is toch nog steeds stuk goedkoper dan CX....

Naar beneden komen moet je toch,en als het misgaat kunnen ze je het meestal geen tweede keer lappen.... :biggrinn: :biggrinn: