Actueel radar overzicht van komende en vertrekkende vliegtuigen boven Nederland

Gestart door Mawibata, dinsdag 10 november 2009, 22:56:53

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata


Deze vind ik gewoon prachtig.



Actueel radar overzicht van komende en vertrekkende vliegtuigen boven Nederland



Een actueel radar overzicht van komende en vertrekkende vliegtuigen boven Nederland.
Links boven de actuele datum en tijd van de radar beelden;.



Als je deze link   :link:    aan tikt zie je alle actuele vliegverkeer boven Nederland.

Ga met je muis op een vliegtuig staan en je ziet links een foto van het type vliegtuig.





 :link:







Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

Als ik zo kijk wie er online is, heb ik nog nooit zoveel " gasten " gezien die dit topic bekijken, nu dat er helemaal niks te zien valt van aankomende en vertrekkende vliegtuigen......   :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

stip66


Phille

bestaat dit ook voor het Belgische luchtruim, wat er in Nederland gebeurt interesseert mij zo niet  :jajaja:

Johan En Elvie

Citaat van: Phille op vrijdag 23 april 2010, 10:13:29
bestaat dit ook voor het Belgische luchtruim, wat er in Nederland gebeurt interesseert mij zo niet  :jajaja:

Je kan door te schrollen gans de Wereld zien hoor hiermee. Probeer maar eens.
Zo ben ik al eens richting Filippijnen gegaan een ook daar zie je nu de Vliegtuigen in de lucht.
Is wel gaaf als je hier bijvoorbeeld familie hebt die naar daar vliegt je kan gans het traject volgen als je weet met welk vliegtuig ze vliegen
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Rich

Citaat
Je kan door te schrollen gans de Wereld zien hoor hiermee. Probeer maar eens.
Zo ben ik al eens richting Filippijnen gegaan een ook daar zie je nu de Vliegtuigen in de lucht.
Is wel gaaf als je hier bijvoorbeeld familie hebt die naar daar vliegt je kan gans het traject volgen als je weet met welk vliegtuig ze vliegen

Ik heb gekeken Johan, maar ik zie geen vliegtuigen boven de Filippijnen hoor. :ikkeniebegrijp:

Volgens mij zie je ze vliegen  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Phille

Het klopt dat je op andere plaatsen vliegtuigen ziet, maar deze vliegen allemaal naar Nederland, ik zou zoiets graag willen zien met vliegroute op Brussel.

Johan En Elvie

Citaat van: Rich op vrijdag 23 april 2010, 11:55:59
Citaat
Je kan door te schrollen gans de Wereld zien hoor hiermee. Probeer maar eens.
Zo ben ik al eens richting Filippijnen gegaan een ook daar zie je nu de Vliegtuigen in de lucht.
Is wel gaaf als je hier bijvoorbeeld familie hebt die naar daar vliegt je kan gans het traject volgen als je weet met welk vliegtuig ze vliegen

Ik heb gekeken Johan, maar ik zie geen vliegtuigen boven de Filippijnen hoor. :ikkeniebegrijp:

Volgens mij zie je ze vliegen  :lachen:

Er zal nog geen vliegtuig naar Nederland vliegen zeker van daar
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

Citaat van: Phille op vrijdag 23 april 2010, 12:45:55
Het klopt dat je op andere plaatsen vliegtuigen ziet, maar deze vliegen allemaal naar Nederland, ik zou zoiets graag willen zien met vliegroute op Brussel.

Probeer es nen Duvel of 6 ?  :lachen: