Garanstelling / Logiesverstrekking (en roekeloos belandde ik in probleem 2)

Gestart door Marinero, vrijdag 22 juni 2012, 14:49:52

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Hoop voor je, dat het gaat lukken. Maar in de Filipijnen zul je niet ontkomen aan regeltjes, papiertjes en stempeltjes, daar is het soms nog erger dan in NL.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Daar komt nog bij dat je hoogst waarschijnlijk nog een of meerdere schoppen onder je kont krijgt alvorens opgehoepeld te zijn uit nederland want ze zullen uit de lengte of uit de breedte nog wel even proberen je te plukken.
Overigens is dat iets waar je vanaf dag 1 in de filippijnen mee geconfonteerd wordt en blijft en wel door 90 miljoen filipino,s.

Maar ieder nadeel heeft z'n voordeel....je schrijvers talent zal daardoor wellicht enkel verder ontwikkelen.  :thumb:  :haha:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Marinero

 :thankyoufw5:

Nou misschien moet ik maar schrijver worden. Ik zit er wel eens over na te denken om te gaan schrijven. Maar het zullen vast zure boeken worden waar je hopeloos depressief van wordt voordat je het eerste hoofdstuk uit hebt...  :biggrinn:

In elk geval, het is ook wel waar, dat het hier in  :smiley-philippines: ook een grote papierwinkel is.

Ik zal mijn ervaringen maar blijven delen met het forum, heb gezien dat 150+ mensen het gelezen hebben. Maar hopen dat andere mensen mijn fouten niet herhalen.

Mijn eigen visum verlengen is in ieder geval gelukt.. dus die spookvlucht die ik heb geboekt is al gecancelled

Geniet van uw weekend allemaal! Ik heb al even lekker mogen zwemmen in blue water maribagu (mactan island) heerlijk!  :daag:


vvjoris

Citaat van: Marinero op zaterdag 23 juni 2012, 08:33:48
:thankyoufw5:

Nou misschien moet ik maar schrijver worden. Ik zit er wel eens over na te denken om te gaan schrijven. Maar het zullen vast zure boeken worden waar je hopeloos depressief van wordt voordat je het eerste hoofdstuk uit hebt...  :biggrinn:

In elk geval, het is ook wel waar, dat het hier in  :smiley-philippines: ook een grote papierwinkel is.

Ik zal mijn ervaringen maar blijven delen met het forum, heb gezien dat 150+ mensen het gelezen hebben. Maar hopen dat andere mensen mijn fouten niet herhalen.

Mijn eigen visum verlengen is in ieder geval gelukt.. dus die spookvlucht die ik heb geboekt is al gecancelled

Geniet van uw weekend allemaal! Ik heb al even lekker mogen zwemmen in blue water maribagu (mactan island) heerlijk!  :daag:



Als je daar nog even zit kom ik even San Miguel bij je drinken....depressie verdreven.... (ben er wel pas op 20 juli 's avonds)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: Amice op zaterdag 23 juni 2012, 07:15:24
Daar komt nog bij dat je hoogst waarschijnlijk nog een of meedere schoppen onde je kont krijgt alvorens opgehoepeld te zijn uit nederland

Gelukkig trap ik het vanuit Belgiƫ af...

En ik schop ook terug....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.