Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

twee weken boracay

Gestart door kamperman, donderdag 28 juni 2012, 21:55:32

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

kun je je twee weken vermaken op boracay?
wat zijn een beetje leuke excursies of uitstapjes??

xav

2 weken... amaai jong, das lang... een dag of 4 is meer dan genoeg...

bruno13

restaurantje  disco resturantje disco
watersporten ?boot nemen naar ander eiland waar het beter is

gosternokke

@Kamperman , heb je enig idee hoe piepklein eilandje boracay is ? zo 11 bij 4 kilometer maar. ! week lijkt me meer dan genoeg.
Wat te doen , parasailing, waterscooter, snorkelen, paardrijden , met paraw eiland rond varen, kroegentocht, vlindertuin, Lahug uitkijpunt,  glasbottemboat. luieren op het strand. enz.

Priba

#4
Volgens Wikipedia is Boracay slechts 10.32 vierkante kilometers klein !!  Dat is zo ongeveer ne zakdoek groot  :lachen: :lachen:

boldy

persoonlijk zou ik ook zeggen voor een n8 of 4 of je moet houden van op terrasjes zitten en feestjes  want dat kan je daar .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

wiking

het is der wel alle keizers duur geworden zeg. Betaalde in dezelfde zaak voor een pizza vorig jaar 140p en momenteel 330p. En hij was nog minder lekker ook. Ging er namelijk elke dag even langs. Maarjah wel een leuk eilandje om even lekker te vertoeven weg uit de grote stad.

koy

Citaat van: wiking op vrijdag 29 juni 2012, 21:20:44
het is der wel alle keizers duur geworden zeg. Betaalde in dezelfde zaak voor een pizza vorig jaar 140p en momenteel 330p. En hij was nog minder lekker ook. Ging er namelijk elke dag even langs. Maarjah wel een leuk eilandje om even lekker te vertoeven weg uit de grote stad.

Wiking heeft gelijk, het is er op alle vlak heel duur geworden en tegelijkertijd ook onvriendelijker. Let op ik ben een fan van Boracay, maar zeker niet langer dan een week, dan heb je het gehad. Ideaal vind ik Boracay combineren met een "nature" bestemming zoals Bohol, Palawan of Malapascua, maar er zijn er zeker nog meerdere...

geniet van je vakantie,
koy
leven en laten leven...

Soushkin

Als je twee weken niets wilt doen op een piepklein strandje is Boracay inderdaad een goede bestemming. Persoonlijk ga ik liever naar Sagada voor een (adventure) vakantie.

Het ligt er gewoon aan waar je van houdt. ;)
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Kano

Het zal in Boracay iets rustiger worden nu de Chinezen schijnen weg te blijven,lees (Engels)

http://www.philstar.com/Article.aspx?articleId=822471&publicationSubCategoryId=63
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn